Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین:

تشکیل پرونده تعزیراتی برای ۱۲۱ واحد صنفی متخلف در قزوین

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: در بهمن ماه سال‌جاری، طی بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی در این شهرستان، ۱۲۱ واحد صنفی متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

تشکیل پرونده تعزیراتی برای ۱۲۱ واحد صنفی متخلف در قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، سعید صالحی با اعلام این خبر افزود: در گشت مشترک بازرسان قرارگاه امنیت غذایی شهرستان قزوین، تعزیرات حکومتی و بسیج اصناف طی یک ماه گذشته (بهمن‌ماه)، از ۴۵۲ واحد صنفی میوه و تره بار، نانوایی، خشکبار، مواد پروتئینی، لبنیاتی، قصابی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نهاده‌های دامی بازدید بعمل آمد که ٣۶ مورد از بازدیدهای مذکور بر اساس شکایات مردمی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های مذکور، ۱۲۱ واحد صنفی متخلف به دلایلی مانند گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور شناسایی و پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

صالحی اضافه کرد: برآورد ارزش ریالی تخلفات صورت گرفته بیش از ۱ میلیارد و هشتصد میلیون ریال بوده است. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین با تاکید بر تشدید نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها گفت: بازرسین قرارگاه امنیت غذایی شهرستان و بسیج اصناف به همراه نمایندگان اتحادیه خبازان و اداره غله از تمامی واحدهای نانوایی در سطح شهرستان تا پایان سال بازدید نموده، ضمن نظارت بر فعالیت آن‌ها، اطلاعات آن‌ها نیز جهت برنامه‌ریزی‌های آتی کارگروه آرد و نان شهرستان و استان ساماندهی و جمع‌بندی خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید