Iranian Agriculture News Agency

مدیر بازرسی و نظارت بازار سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

٤۶۶ واحد صنفی متخلف در قزوین به تعزیرات معرفی شدند

مدیر بازرسی و نظارت بازار سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بازرسان قرارگاه امنیت غذایی استان، از ابتدای اجرای طرح نظارت بر بازار کالاهای اساسی بخش کشاورزی در اواسط دی‌ماه تاکنون، از مجموع ٤۶۶۸ بازرسی صورت گرفته در سطح استان، ٤۶۶ واحد صنفی متخلف را شناسایی و ضمن تشکیل پرونده، به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

٤۶۶ واحد صنفی متخلف در قزوین به تعزیرات معرفی شدند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، مهدی ورسته در حاشیه نشست با مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ استان با اعلام این خبر افزود: این بازرسی‌ها توسط نیروهای نظارت و بازرسی قرارگاه امنیت غذایی استان به صورت مشترک با ماموران تعزیرات حکومتی و بسیج اصناف، در چند نوبت صبح و بعد از ظهر، و با هدف نظارت و تنظیم بازار کالاهای اساسی، انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در این بازرسی‌ها، از عمده فروشان، خرده فروشان، واحدهای صنفی میوه و تره‌بار، نانوایی‌ها، خشکبار، مواد پروتئینی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بازدید به عمل آمد که واحدهای صنفی متخلف به دلیل گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت شناسایی و پس ازتشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

این مسؤول یادآور شد: علاوه بر بازرسی‌های منظم انجام شده، طی این مدت، ۲۹۵ شکایت مردمی از واحدهای متخلف دریافت شده و مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیر بازرسی و نظارت بازار سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ضمن تاکید بر تشدید بازرسی‌ها و نظارت‌ها خاطرنشان کرد: حضور نیروهای نظارت و بازرسی قرارگاه امنیت غذایی استان به ویژه در ایام پایانی سال، بیشتر و ملموس‌تر خواهد شد تا ضمن حفظ آرامش روانی در بازار، از هرگونه تخلف احتمالی جلوگیری شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید