Iranian Agriculture News Agency

جلسه کارگروه فرعی قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین برگزار شد

جلسه هماهنگی کارگروه فرعی قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین با هدف هماهنگی اجرای امور با محوریت تنظیم بازار کالاهای اساسی بخش کشاورزی برگزار شد.

جلسه کارگروه فرعی قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، این جلسه صبح امروز شنبه به ریاست رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار و با حضور ایزدی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، رحمانی مدیر تعاون روستایی استان، رحمانی سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی، عزتی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان، و دیگر مدیران و مسئولان عضو کارگروه همراه بود.

در این جلسه، گزارشی از وضعیت تامین و توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار و روند نظارت و بازرسی بر بازار ارائه شد و ریاست سازمان و اعضای کارگروه درخصوص مباحث مطرح شده بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین در این جلسه در خصوص هماهنگی‌های لازم برای موجودی‌های کالاهای اساسی، نهاده‌ها و فرآورده‌های پروتئینی بحث و گفتگو شد.

لزوم استفاده از پلتفرم‌‌های فروش آنلاین کالاهای اساسی، تشدید نظارت و بازرسی بازار و همکاری و هماهنگی اصناف در این خصوص به ویژه در ایام پایانی سال از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح و بر لزوم اجرای دقیق این موارد تاکید شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید