Iranian Agriculture News Agency

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تغییر کرد

طی ابلاغی از سوی رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، علیرضا بهرامی به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان منصوب شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تغییر کرد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این سازمان صبح امروز پنجشنبه با حضور افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، حجت الاسلام بهادری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، معاونان سازمان و همچنین مدیران و کارکنان معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان برگزار شد و علیرضا بهرامی با ابلاغ رییس سازمان، به عنوان سرپرست این معاونت منصوب شد.

در ابلاغ رییس سازمان خطاب به علیرضا بهرامی آمده است:

نظر به تعهد، توانمندی، تجارب ارزنده و سوابق جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان منصوب می‌شد.

امید است با اتکال به خداوند قادر متعال و با اهتمام به قانون مداری و عدالت محوری، با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های قانونی منطبق بر سیاست‌های کلی نظام اداری و سایر اسناد بالا دستی، ضمن ایجاد زمینه رشد و ارتقای سرمایه‌های انسانی سازمان، در بهبود نظام پرداخت و جبران خدمات و ارتقای امور رفاهی کارکنان و بازنشستگان عزیز سازمان و حفظ کرامت و عزت ایشان، موفق و مؤید باشید.

گفتنی است، در این مراسم، از خدمات و زحمات جعفر صادقی معاون سابق توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان با اهدای لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید