Iranian Agriculture News Agency

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین منصوب شد

طی ابلاغی از سوی رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، مجید رحمانی به سمت سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان منصوب شد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین منصوب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی این سازمان عصر امروز با حضور افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، حجت الاسلام بهادری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، معاونان سازمان و همچنین مدیران و کارکنان معاونت توسعه بازرگانی سازمان برگزار شد و مجید رحمانی با ابلاغ رییس سازمان، به عنوان سرپرست این معاونت منصوب شد.

در ابلاغ رییس سازمان خطاب به مجید رحمانی آمده است: نظر به تعهد، توانمندی، تجارب ارزنده و سوابق جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان منصوب می‌گردید. امید است با اتکال به خداوند قادر متعال و با بهره گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود و با حفظ رعایت قوانین و مقررات، ضمن نظارت، پیگیری، هماهنگی و همکاری با کلیه واحدهای سازمانی و دستگاه‌های وابسته، در اجرای سیاست‌‎ها و اهداف مندرج در شرح وظایف تشکیلات ابلاغی و امور محوله، موفق و مؤید باشید.

مجید رحمانی، سابقه معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین، و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان را در سوابق کاری خود دارد.

گفتنی است، در این مراسم، از خدمات و زحمات علی شاپورزاده سرپرست سابق توسعه بازرگانی سازمان با اهدای لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد و وی با ابلاغ ریاست سازمان به سمت مشاور رییس سازمان منصوب شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید