Iranian Agriculture News Agency

کشف ۳۰ تن کود شیمیایی قاچاق و تقلبی در قزوین

مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۳۰ تن کود شیمیایی قاچاق و تقلبی شامل حدود ۲۰ تن کود شیمیایی ازته قاچاق و بالغ بر ۱۰ تن کود شیمیایی تقلبی در کوهین از توابع شهرستان قزوین کشف و ضبط شد.

کشف ۳۰ تن کود شیمیایی قاچاق و تقلبی در قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، جواد حیدری با اعلام این خبر افزود: علاوه بر این میزان کود کشف شده، تعداد ۱۰۰۰ تخته کیسه تقلبی که نشان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی روی آن‌ها درج شده بود، کشف شد

 حیدری با بیان اینکه کشف انجام شده توسط مدیریت حراست سازمان جهاد کشاورزی و با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین صورت گرفته است، گفت: در این عملیات، همزمان دو محل دپوی کیسه‌های جعلی با آرم و نشان تقلبی وزارت جهاد کشاورزی و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، و کودهای شیمیایی قاچاق و تقلبی شناسایی و اقدام قانونی انجام شده است.

این مقام مسئول گفت: از تمامی کشاورزان درخواست می‌شود تا برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کود مورد نیاز خود را تنها از عوامل توزیع مجاز کود در سطح استان تهیه کنند.

حیدری یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون ۴ پرونده قضایی و تعزیراتی برای متخلفین تولید و توزیع کودهای شیمیایی قاچاق و تقلبی در استان قزوین تشکیل شده است.

مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: با رصد و پایش‌های مستمر، قطعا کسانی که اقدام به تولید کود شیمیایی تقلبی و یا توزیع خارج از شبکه کودهای یارانه‌ای اقدام کنند، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شده و مطابق قانون با آن‌ها برخورد و پیگیری‌ها و برخوردهای قضایی بازدارنده تا حصول نتیجه مطلوب ادامه خواهد یافت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید