Iranian Agriculture News Agency

۱۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در قزوین تخریب شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین از تخریب ۱۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

۱۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در قزوین تخریب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، سعید صالحی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین با اعلام این خبر افزود: از این تعداد قلع و قمع انجام شده، ۹ مورد احکام قضایی صادر شده و قطعیت یافته در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستاهای نجم آباد، نجف آباد، رزجرد و جنت آباد بوده است.

وی در ادامه گفت: مستحدثات ۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستای رزجرد نیز در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی قلع و قمع شد.

صالحی اضافه کرد: در قلع و قمع های انجام شده که با حضور رییس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب قزوین، معاون اجرای احکام دادستان مرکز استان، نیروی انتظامی و همکاری شهرداری و راهداری در هفته اول بهمن ماه صورت گرفت، ساختمان، دیوار کشی و فنس کشی غیر مجاز تخریب و در مجموع ۸ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان آزاد سازی شد.

این مسئول با اشاره به اینکه سیاست جهاد کشاورزی در راستای حفظ اراضی کشاورزی ، پیشگیری قبل از وقوع تخلف به عنوان بهترین راهکار است تاکید کرد: گشت‌های حفاظت از اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد اراضی شهرستان هستند و در صورت مشاهده ساخت و سازهای غیر مجاز با متخلفین طبق قانون برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید