Iranian Agriculture News Agency

همزمان با دهه مبارک فجر؛

۵۳ طرح کشاورزی در قزوین افتتاح می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، ۵۳ طرح شاخص کشاورزی در این استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

۵۳ طرح کشاورزی در قزوین افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا  استان قزوین، رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان این خبر اظهار کرد: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع بیش از ۱۱۰۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی، تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده است

 وی اضافه کرد: طرح‌های مذکور در زمینه‌های مختلف عمرانی و تولیدی کشاورزی شامل ۳۱ طرح در حوزه آب و خاک و سامانه‌های نوین آبیاری، ۳ طرح دام و طیور، ۸ طرح باغبانی، ۳ طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، ۲ طرح شیلات و آبزی پروری، ۵ طرح آبخیزداری و یک طرح در حوزه دامپزشکی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اهمیت اجرا و بهره برداری از طرح‌های کشاورزی در ایجاد اشتغال مولد و پایدار بیان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال برای ۶۱۲ نفر شامل ۲۷۰ نفر به صورت مستقیم و حداقل ۳۴۲ نفر به صورت غیرمستقیم در استان فراهم می‌شود.

افلاطونی خاطرنشان کرد: در مجموع ۳۰۶۳ خانوار روستایی از مزایای بهره‌برداری از این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

 گفتنی است، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده معزز شهدا، برگزاری مراسم جشن انقلاب اسلامی و افتتاح طرح‌های بخش کشاورزی در شهرستان‌های تابعه برخی از مهمترین برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید