Iranian Agriculture News Agency

معرفی۲۱۴ بهره‌بردار بخش دامپروری در قزوین برای دریافت دامدار کارت به بانک عامل

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۱۴ بهره‌بردار در حوزه دامپروری این استان برای دریافت دامدار کارت به بانک کشاورزی معرفی شدند.

معرفی۲۱۴ بهره‌بردار بخش دامپروری در قزوین برای دریافت دامدار کارت به بانک عامل

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، حمیدرضا تبسمی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین  با اعلام این مطلب افزود: تسهیلات قابل پرداخت برای این تعداد بهره بردار هشت میلیارد و ۵۸۳ میلیون تومان خواهد بود.

وی در تشریح بهره برداران معرفی شده برای دریافت دامدار کارت، اظهار کرد: ۹۷ بهره‌بردار در شهرستان آبیک، ۵۰ بهره‌بردار در قزوین، ۲۷ بهره بردار در تاکستان، ۲۱ بهره بردار درشهرستان البرز، ۱۲ بهره بردار در شهرستان آوج و هفت بهره بردار در شهرستان بویین زهرا به بانک کشاورزی معرفی شده‌اند.

تبسمی با بیان اینکه اعتبار کل تسهیلات در نظر گرفته شده استان قزوین در حوزه دامدار کارت، ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است، گفت: با اینکه مدت کوتاهی از زمان اجرای این طرح می‌گذرد، استقبال بسیار خوبی از طرح شده است و تعداد قابل توجهی از بهره‌برداران متقاضی دریافت دامدار کارت شده‌اند.

این مسؤول بیان کرد: با داشتن دامدار کارت، بهره بردار در سه سقف ۱۰، ۲۰ و ۵۰ میلیون تومان از تسهیلات با نرخ بهره ارزان قیمت برخوردار می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: دامدار کارت، با هدف کمک به تأمین نقدینگی دامداران، برای تهیه نهاده‌های دامی از مراکز توزیع معرفی شده صادر می‌شود و دامداران می‌توانند متناسب با نیاز خود، تسهیلات مورد نیاز خود را با کمترین تشریفات و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید