Iranian Agriculture News Agency

۳.۹ هکتار از اراضی کشاورزی تاکستان به وضع سابق بازگشت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان گفت: با انجام دو مرحله تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان، ۳.۹ هکتار از اراضی کشاورزی به وضعیت سابق بازگشته است.

۳.۹ هکتار از اراضی کشاورزی تاکستان به وضع سابق بازگشت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، حشمت اله رحمانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان با بیان این مطلب افزود: در راستای مقابله با تغییر کاربری غیر مجاز و اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی، با حضور نماینده دستگاه قضایی، نماینده بخشداری، مدیر امور اراضی شهرستان و نیروی انتظامی، ۱۷ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شامل ۱۲ مورد در بخش اسفرورین و ۵ مورد در بخش ضیاء آباد تخریب و قلع و قمع شدند.

وی اظهار کرد: این ساخت و سازهای غیر مجاز شامل دیوارکشی، گودبرداری، تخلیه مصالح و پی کنی بوده که با تخریب آن‌ها بخش قابل توجهی از اراضی کشاورزی احیا شده است.

رحمانی خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان به صورت مستمر تخلفات در حوزه تغییر کاربری غیرمجاز را رصد کرده و با هماهنگی و همکاری دستگاه قضایی به تخریب ساخت و سازها و مقابله با این پدیده اقدام می‌کند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان در پایان ضمن تاکید بر گشت زنی مستمر، از مسؤولان محلی مثل شوراها و دهیاران واقع در این شهرستان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۳۱ گزارش دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید