Iranian Agriculture News Agency

نشست قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین

نشست قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین به منظور تبیین طرح اصلاح و کارآمدسازی نظام پرداخت یارانه‌ای در بخش کشاورزی با حضور جلالی نیا مدیرکل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی صبح روز پنجشنبه برگزار شد.

نشست قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، در این نشست که از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۱۶ دی‌ماه برگزار و تا پیش از ظهر ادامه داشت، با حضور خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، شعبان نژاد معاون اداره کل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی، معاونین، مدیران و سایر اعضای قرارگاه امنیت غذایی استان همراه بود.

 در این نشست، در خصوص وضعیت ذخایر راهبردی استان و زیرساختارهای استراتژیک مانند سوله، سیلو و سردخانه جهت ذخیره‌سازی نهاده‌ها و مازاد تولیدات دامپروری، وضعیت فعلی تولیدات بخش کشاورزی استان با محوریت تولیدات دام و طیور، میزان ذخایر نهاده‌های دامی و غیره، بحث و گفتگو شد.

همچنین در این نشست، در خصوص اثرات اجرای طرح اصلاح و کارآمدسازی نظام پرداخت یارانه‌ای در بخش کشاورزی در استان، تدابیر و اقدامات صورت گرفته توسط قرارگاه امنیت غذایی استان در این خصوص، چالش‌های پیش روی اجرای این طرح و همچنین پیشنهادات و راهکارهای اجرای موثر طرح مذکور بحث و تبادل نظر شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید