Iranian Agriculture News Agency

نشست قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین برگزار شد

نشست قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین با هدف هماهنگی درخصوص اجرای طرح اصلاح و کارآمدسازی نظام یارانه‌ای در بخش کشاورزی بعدازظهر امروز دوشنبه به ریاست فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و به صورت همزمان با قرارگاه ملی امنیت غذایی برگزار شد.

نشست قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین برگزار شد

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، در این نشست که از ساعت ۱۲.۳۰ روز دوشنبه ۱۳ دی‌ماه برگزار شد و به شکل ویدیو کنفرانس با قرارگاه ملی امنیت غذایی که به ریاست وزیر جهاد کشاورزی در محل وزارت جهاد کشاورزی برگزار شده بود، در ارتباط قرار داشت، با حضور محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، تبسمی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی، شاپور زاده سرپرست معاونت امور بازرگانی، اسماعیلی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان، عزتی معاون بهبود تولیدات دامی، حمیدی معاون اداره کل دامپزشکی استان، رحمانی مدیر تعاون روستایی استان، مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌های تابعه و دیگر مدیران و مسئولان عضو قرارگاه همراه بود.

ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در قرارگاه امنیت غذایی استان توسط رییس سازمان جهاد کشاورزی استان از جمله موضوعاتی بود که در این نشست و در ارتباط وبیناری با قرارگاه ملی امنیت غذایی مطرح شد.

همچنین در این نشست، که به صورت همزمان در ۱۴ استان برگزار شده بود، با سخنان راهبردی وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تبیین طرح اصلاح و کارآمدسازی نظام یارانه‌ای در بخش کشاورزی و اتخاذ راهکارهای لازم در اجرای موثر طرح مذکور همراه بود.

بعد از ارتباط وبیناری با قرارگاه ملی امنیت غذایی، مباحثی در خصوص ذخایر راهبردی استان و تامین سوله، سیلوی و سردخانه جهت ذخیره‌سازی نهاده‌ها و مازاد تولیدات دامپروری، چالش‌های نظارت، بازرسی و کنترل بازار و راهکارهای افزایش کارایی این نظارت‌ها، در نشست استانی قرارگاه مطرح شد و اعضای کارگروه در خصوص مباحث مطرح شده به بحث و گفتگو پرداختند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید