Iranian Agriculture News Agency

برگزار شد؛

مانور سراسری گشت‌های ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای کشاورزی در استان قزوین همزمان با سراسر کشور

مانور سراسری بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی کشاورزی با فرمان وزیر جهاد کشاورزی و به طور همزمان با سراسر کشور، از صبح امروز در استان قزوین آغاز شد

مانور سراسری گشت‌های ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای کشاورزی در استان قزوین همزمان با سراسر کشور

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، در راستای اقدامات قرار گاه امنیت غذایی، طی مراسمی که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر جهاد کشاورزی در سراسر کشور برگزار شد.

 فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در ابتدای این مراسم در خصوص این مانور گفت: در مانور امروز، ۴۴ تیم نظارتی در استان و ۳۰ اکیپ در شهرستان قزوین ضمن حضور در مناطق مختلف استان، سطح بازار و صنوف فروشنده و توزیع کننده محصولات کشاورزی، نظارت کاملی بر بازار کالاهای اساسی مختلف خواهند داشت.

 وی با بیان اینکه این نظارت‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر ۲۸ قلم کالای اساسی و کشاورزی ازر در اجرای این طرح مورد بازرسی و نظارت قرار دارد و قیمت‌های مصوب کنترل می‌شود.

خمسه تصریح کرد: تیم‌های سه نفره نظارتی در صورت مشاهده هر گونه تخلف ضمن تشکیل پرونده، افراد متخلف را به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند کرد.

وی اضافه کرد: روزانه به طور متوسط ۵۰ پرونده تخلف تشکیل شده و به تعزیرات ارسال می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: تیم‌های بازرسی ضمن برخورد محترمانه، در صورت مشاهده تخلف طبق ضوابط قانونی عمل خواهند کرد تا به ویژه در ماه‌های پایانی سال با اخلال در بازار مانند افزایش بی رویه قیمت‌ها، احتکار و کمبود کالاهای اساسی و غیره مواجه نشویم.

گفتنی است، پس از پایان مراسم آغاز این مانور، در سطح کل استان تیم‌های بازرسی و نظارت عازم محل ماموریت خود شدند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید