Iranian Agriculture News Agency

شناسایی ۲۳ واحد صنفی متخلف در قزوین

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: بازرسان قرارگاه امنیت غذایی این شهرستان، ۲۳ واحد صنفی متخلف را به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

شناسایی ۲۳ واحد صنفی متخلف در قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، سعید صالحی  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین با اعلام این خبر افزود: این بازرسی‌ها در راستای نظارت بر بازار کالاهای اساسی کشاورزی، به صورت مشترک با ماموران تعزیرات حکومتی در چند نوبت صبح و بعد از ظهر از روز سه شنبه تا پایان هفته گذشته انجام شد.

 وی ادامه داد: در این بازرسی‌ها، از ۹۱ واحد صنفی میوه و تره‌بار، نانوایی‌ها، خشکبار، مواد پروتئینی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بازدید به عمل آمد که ۲۳ واحد صنفی متخلف به دلیل گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت شناسایی و و پس ازتشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین با بیان اینکه بهترین شکل نظارت، نظارت صنفی است یادآور شد: با توجه به وظایف قرارگاه امنیت غذایی، علاوه بر استفاده حداکثری از ظرفیت بازرسان اتحادیه‌های مربوط در قالب گشت‌های مشترک با بازرسان سایر دستگاه‌ها از جمله تعزیرات حکومتی، وزارت صنعت و بسیج اصناف همکاری خواهیم داشت تا با کنترل بر بازار از هرگونه گران‌فروشی یا کمبود کالا جلوگیری شده و از حقوق مصرف کننده صیانت شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید