Iranian Agriculture News Agency

رئیس گروه محیط زیست و سلامت غذا سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

تولید محصول فلفل گواهی شده در استان قزوین

رئیس گروه محیط زیست و سلامت غذا سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: به منظور تولید محصول سالم گواهی شده، اولین تفاهمنامه بین این و یک واحد گلخانه تولید فلفل برای دریافت نشان حد مجاز آلاینده‌ها منعقد شده است.

تولید محصول فلفل گواهی شده در استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، سعید ابیت با اعلام این خبر افزود: با توجه به مشکلات بوجود آمده در خصوص صادرات محصول فلفل به کشور روسیه، دفتر محیط زیست و سلامت غذا این سازمان اولین تفاهم را با یک واحد گلخانه‌ای تولید فلفل جهت دریافت نشان حد مجاز آلاینده‌ها منعقد کرده است.

وی اظهار داشت : با توجه به سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در خصوص توسعه و ترویج تولید محصولات سالم و اختصاص اعتبار جهت صدور نشان حد مجاز آلاینده‌ها، مقرر شد به منظور حمایت از تولیدکنندگان محصولات کشاورزی سالم، نیمی از هزینه صدور نشان حد مجاز آلاینده‌ها از طریق این سازمان تامین شود.

رئیس گروه محیط زیست و سلامت غذا سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: با شروع عملیات صدور نشان حد مجاز آلاینده‌ها، امیدواریم تا پایان سال جاری نسبت به انجام عملیات مذکور برای واحدهای متقاضی گلخانه و قارچ استان اقدام شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید