Iranian Agriculture News Agency

عرضه بیش از دو تن محصول سالم در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی استان قزوین

رئیس گروه محیط زیست و سلامت غذا سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بیش از دو تن محصول سالم در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی استان عرضه شد.

عرضه بیش از دو تن محصول سالم در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، سعید ابیت رئیس گروه محیط زیست و سلامت غذا سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اعلام این خبر، گفت: فرصت چهار روزه برگزاری نمایشگاه تخصصی کشاورزی استان، این ظرفیت را ایجاد کرد که بازدیدکنندگان با محصول سالم و نشان استاندارد حد مجاز آلاینده‌ها آشنا شوند که نتیجه آن استقبال گسترده از این محصولات بود.

وی افزود: با توجه به شرکت دفتر محیط زیست و سلامت غذا این سازمان در دوازدهمین نمایشگاه ادوات کشاورزی و عرضه محصولات کشاورزی سالم شامل انواع بسته، بادام، فیسالیس، کشمش انگور، کشمش فیسالیس از سوی تولید کنندگان محصولات دارای نشان حد مجاز آلاینده‌ها، استقبال بسیار مناسبی از عرضه محصولات مذکور از سوی بازدید کنندگان به عمل آمد که این استقبال قطعا در ترویج تولید و مصرف محصولات کشاورزی سالم بسیار موثر خواهد بود.

رئیس گروه محیط زیست و سلامت غذا سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به فرهنگ ایجاد شده در خصوص استفاده از محصولات سالم در عامه مردم انشاله ضمن عرضه محصولات سالم در نمایشگاه های مرتبط در آینده‌‎ای نزدیک شاهد ایجاد بازارچه دائمی محصولات سالم در سطح استان باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید