Iranian Agriculture News Agency

در نشست هیات مدیره‌ی خانه سینما مطرح شد:

500 میلیون هزینه‌ جشن خانه سینما

رییس هیات مدیره خانه سینما با اعلام هزینه ۵۰۰ میلیون تومانی برای برگزاری تمام جشن‌های خانه سینما تاکید کرد:در جشن امسال حتی یک رای جابجا نشده است.

500 میلیون هزینه‌ جشن خانه سینما

 

به گزارش ایسنا، صبح نهم‌ مهر ماه، هیات مدیره خانه سینما متشکل از فاطمه معتمدآریا، همایون اسعدیان، مرتضی رزاق کریمی، روانبخش صادقی، کامران ملکی و علی قائم مقامی در سالن سیف الله داد خانه سینما حاضر شدند و بعد از تشریح گزارش عملکرد، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شدند.

در بخش‌های از این نشست منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما هم حضور داشت.

همایون اسعدیان در ابتدا به طرح ساختار خانه سینما و قرارداد تیپ اشاره‌ کرد که برای هر دو پیگیری‌هایی شده و طرح ساختار تا قبل از مجمع عمومی تمام می‌شود و قرارداد تیپ هم رونمایی خواهد شد.و در انتها گفت : «تصمیم درست خانه این بود که در آن شرایط اقتصادی ما جشن را با امکانات محدودی برگزار کنیم و اگر جشن سال گذشته‌ ۸۰۰ میلیون تومان هزینه داشت، دوستان اجرایی امسال توانستند با ۵۰۰ میلیون تومان تمام جشن‌های خانه سینما را با همت هر کدام از مسئولان جشن‌ها برگزار کنند.»

در ادامه باز هم به بسته بودن فضای خانه سینما و ارایه نشدن گزارش و پاسخگو نبودن به رسانه‌ها اشاره شد که دراین‌باره فاطمه معتمدآریا توضیح داد: متاسفم از اینکه بگویم ۹۰ درصد اخباری که منتشر می‌شود بیشتر هیجانی است و اصلا چرا باید برخی اخبار مثل آمدن یک نفر به روابط عمومی خانه سینما یا رفتنش اهمیتی داشته باشد؟

سپس مرتضی رزاق کریمی در پاسخ به سوال درباره هزینه‌های دیگر جشن‌های خانه سینما و نیز تکلیف پول صرفه جویی شده برای جشن خانه سینما بیان کرد: برای جشن‌های‌ کوتاه و مستند و ... رقم ۲۰ تا ۴۰ میلیون اختصاص دادیم که جزئیات آن کاملا وجود دارد و مشخص است، حدود ۴۰۰ میلیون هم به جشن اصلی اختصاص پیدا کرد. همچنین‌ پول ذخیره شده از جشن در صندوق خانه سینما است و آیین نامه برای صندوقی‌ که این پول در آن صرف شود، در حال آماده شدن است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید