Iranian Agriculture News Agency

«ماشیناسورها» برای اولین بار به شبکه نهال می‌آیند

دوبله و آماده سازی مجموعه جدید «ماشیناسورها» در شبکه کودک به پایان رسیده است و از شبکه نهال پخش خواهد شد.

 «ماشیناسورها» برای اولین بار به شبکه نهال می‌آیند

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی شبکه، مجموعه «ماشیناسورها» بر اساس مجموعه کتاب‌هایی با همین نام در ژانر کمدی، سرگرمی و ماجراجویی ساخته شده است.

داستان در زمان‌های دوری در آینده اتفاق افتاده است که در آن زمان ماشیناسورها تنها موجودات مکانیکی زنده در کره زمین هستند.

ماشیناسورها مانند نژاد دایناسورها گونه‌های مختلف دارند. «تیرکس‌ها» خشن‌ترین و وحشی‌ترین آن‌ها هستند. «تای» ماشیناسور قرمز رنگ از نژاد تیرکس‌ها است او پس از آن‌که دره‌اش به دلیل فوران آتشفشان‌ نابود می‌شود سر از قلمرو دیگری در می‌آورد و در آنجا بعد از آشنایی با ماشیناسورهای دیگر گروهی را تشکیل می‌دهد تا با همکاری همدیگر از دوستان خود و موجودات دیگر در برابر خطرات محیطشان حمایت کنند و در این بین با اتفاقات هیجان‌انگیزی روبرو می‌شوند.

این مجموعه با نام اصلی Dinotrux محصول سال2015 آمریکا از کمپانی DreamWorks Animation Television در 65 قسمت 23 دقیقه‌ای  از دوم مهر، روزهای زوج ساعت 17:30 و بازپخش آن روز بعد ساعت 14:30 و 21:00 از شبکه نهال پخش خواهد شد.

این مجموعه به کودکان مهارت‌ کار با ابزارآلات، ساخت سازه‌ها و همچنین آشنایی کودک با انواع ماشین آلات سنگین را آموزش می‌دهد.

ماشیناسورها موفق به کسب 4 جایزه در جشنواره‌های Daytime Emmy Awards 2016, 2017 & 2018 شده و نامزد دریافت 5 جایزه در جشنواره‌های Behind the Voice Actors Awards  2016 & Leo Awards  2018 شده است.


 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید