Iranian Agriculture News Agency

نشست مدیران معاونت امور هنری با وزیر ارشاد برگزار شد

نشست مدیران معاونت امور هنری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر سه شنبه سوم مهرماه برگزار شد.

نشست مدیران معاونت امور هنری با وزیر ارشاد برگزار شد

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های همکاران این معاونت گفت: به منظور هماهنگی در افق و رویکرد و روابط درون سازمانی و برون سازمانی برگزاری این جلسات ضروری و مؤثر است تا اقدامات تأسیسی یا اصلاحی انجام شده، اقدامات آینده و پیش رو و همچنین مسایل و مشکلات بیان شود.

   سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از فرایندها وبرنامه های هنری، گزارشی از فعالیت های معاونت امور هنری و برنامه های آینده ارائه کرد و گفت: در حوزه امور جاری رویکردی دنبال شد تا حسابرسی و انضباط اداری و مالی در معاونت تقویت شود، اساسنامه ها و ساختارها در صورت ضرورت اصلاح شوند و شوراهای مورد نیاز در این مجموعه تجدید و یا ساماندهی شوند.

حسینی در ادامه گفت: طرح های عمرانی با توجه به نیاز و ضرورت مجموعه های هنری ازجمله در بنیاد رودکی انجام شده و در موزه هنرهای معاصر تهران نیز در حال انجام است و فرهنگسرای نیاوران و تئاتر شهر نیز ضرورت هایی برای مرمت و تجهیز دارند که به زودی انجام خواهد شد.

   معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مطالعه، بازبینی و تنظیم قوانین و مقررات و تدوین دستورالعمل ها و اصلاح آیین نامه ها با توجه به اقتضای امروز در هنر، معرفی جغرافیای هنر و شناخت ظرفیت های بومی استان ها و معرفی آن¬ها، رصدخانه هنر ایران و اجرای آمایش سرزمینی هنر و گفت و گوی دیروز و امروز هنر از جمله رویکردهای معاونت امور هنری است.

    حسینی ادامه داد: طراحی و توسعه هنر ظرفیت هایی را که می توانند به هنر کمک کنند، شناسایی کرده و به کار می گیرد و در این زمینه توسعه هنر در مناطق آزاد در تعامل و همکاری با مناطق آزاد کشور دنبال می شود. همچنین طرح شهر خلاق هنر به منظور معرفی ظرفیت های هنری و پویایی هنر در شهرها انجام خواهد شد.

  در ادامه این جلسه مدیران کل هنرهای نمایشی، دفتر موسیقی، هنرهای تجسمی، مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس، مدیرعامل بنیاد رودکی، مدیرعامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، مدیرعامل مؤسسه توسعه هنرهای معاصر و مشاوران معاونت امور هنری برنامه ها و اقدامات انجام شده و برنامه های آینده و چالش ها را بیان کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید