Iranian Agriculture News Agency

یک سورپرایز سینمایی

مل گیبسون در تدارک بازسازی شاهکار سام پکین پا

مل گیبسون قصد دارد نسخه ای تازه از فیلم «این گروه خشن» راجلوی دوربین ببرد.

مل گیبسون در تدارک بازسازی شاهکار سام پکین پا

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا، مل گیبسون قصد دارد نسخه ای تازه از فیلم «این گروه خشن»  (The Wild Bunch) ، وسترن کلاسیک سام پکین پا را برای کمپانی برادران وارنر کارگردانی کند.

این گروه خشن

به نوشته ددلاین،او هم اکنون مشغول نگارش فیلمنامه به همراه برایان بگبی است. بگبی نویسنده، کارگردان و تدوینگر آمریکایی تنها فیلم تخیلی « L.I.N.X» را در کارنامه دارد که سال 2000 اکران بی سر و صدایی داشت.

گیبسون خود تهیه کنندگی فیلم را بر عهده خواهد داشت.

این گروه خشن به کارگردانی سام پکین پا محصول سال ۱۹۶۹ است و در میان شاهکارهای سینما در ژانر وسترن شناخته می‌شود. ویلیام هولدن، ارنست بورگناین، رابرت رایان، وارن اوتس، بن جانسون و ادموند اوبرایان بازیگران این فیلم بوده اند.

قصه فیلم در سال 1914 در ایالت تکزاس روی می دهد.پایک بیشاپ و دارودسته‌اش متشکل از چند هفت‌تیرکش حرفه ای مبادرت به انجام می‌کنند که طی آن قتل عامی فجیع رخ می دهد. کشتاری بی‌رحمانه می‌انجامد و ....

فیلم با بودجه ای شش میلیون دلاری ساخته شد و در نهایت دو برابر این مبلغ فروش کرد. به جز این توفیق خوب اقتصادی، در دو رشته بهترین فیلمنامه (والون گرین،روی ان سیکنر و سام پکین پا) و بهترین موسیقی (جری فایلدینگ) نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شد.

کمپانی برادران وارنر طی سالهای گذشته چند بار تلاش کرد تا این فیلم را بازسازی کند، اما موفق نشده بود.

این گروه خشن

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید