Iranian Agriculture News Agency

بازدید مدیر موزه بانک ملی از موزه سینما

ابوالفضل رواقی مدیر موزه بانک ملی ایران از موزه سینمای ایران بازدید کرد.

بازدید مدیر موزه بانک ملی از موزه سینما

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی موزه سینمای ایران، ابوالفضل رواقی مدیر موزه بانک ملی ایران امروز دوم مهرماه به همراه دامون منزوی و زهرا بیدقی کارشناسان این موزه،مهمان موزه سینما بودند و از بخش‌های مختلف این مکان تاریخی و فرهنگی بازدید کردند.

مدیر موزه بانک ملی ایران پس از بازدید از موزه سینما با اشاره به زیبایی بنای تاریخی این موزه، درباره اختصاص جایگاه ویژه به یادگارها و گنجینه سینمای ایران گفت: عمارت موزه سینما بسیار زیباست و اینکه توانسته‌اید برپایی موزه سینما را با این بنای تاریخی هماهنگ کنید و به مخاطبان نشان دهید، کار با ارزشی است.

رواقی افزود: از چیدمان آثار و مسیر حرکت در موزه سینما بسیار لذت بردم چراکه در روایت تاریخ سینما موفق عمل کرده‌اید. در این بازدید، طی دقایقی خاطرات و بخش‌های مهم تاریخ سینمای ایران مرور می‌شود.

مدیر موزه بانک ملی ایران درباره جوایز بین‌المللی سینمای ایران گفت: من تصوری ازاین همه جوایز و افتخارات جهانی برای سینمای ایران نداشتم. جوایزی که در معرض دید عموم گذاشته شده‌است، نشان می‌دهد که سینمای ایران در جهان رتبه ارزنده‌ای دارد و این باعث افتخار ماست.

در پایان این بازدید، علیرضا قاسم‌خان مدیرعامل موزه سینمای ایران و ابوالفضل رواقی مدیر موزه بانک ملی ایران در نشستی صمیمی پیرامون بنای تاریخی موزه سینما، مسائل مربوط به سینمای ایران و همچنین همکاری‌های دوجانبه موزه سینما و موزه بانک ملی، با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید