Iranian Agriculture News Agency

فرمانده انتظامی تهران بزرگ مهمان «با ما اینجا»

برنامه «با ما اینجا» همزمان با آغاز بازگشایی مدارس و شروع اولین روزهای سال تحصیلی جدید ، میزبان سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ خواهد بود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ مهمان «با ما اینجا»

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، سردار رحیمی (فرمانده انتظامی تهران بزرگ) امروز ساعت با حضور در استودیوی  برنامه با ما اینجا در خصوص تمهیدات پلیس در روزهای ابتدایی سال تحصیلی جدید، نحوه کنترل و نظارت بر سرویس مدارس، مباحث را هنمایی و انتظامی و ... توضیحاتی را برای شهروندان تهرانی ارائه خواهد کرد. 

مخاطبان این برنامه می توانند سوالات خود را در این خصوص به شماره پیامک 10000530 ارسال کرده تا مجری برنامه این سوالات را مطرح و پاسخ آن را از مهمان برنامه دریافت کنند. 

برنامه با ما اینجا در روزهای قبل از بازگشایی مدارس به صورت حضوری و تلفنی میزبان مسئولین در این حوزه بوده است که در این راستا می توان به سعید خال (مدیر سازمان بهشت زهرا-س) - سرهنگ عابدی (جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ) - علیرضا قنادان (مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران) اشاره کرد. 

برنامه ترکیبی «با ما اینجا» با رویکرد معرفی برنامه های شبکه پنج سیما و اطلاع رسانی از رخدادها و اتفاقات اجتماعی و ... در چند نوبت زمانی  هر روز از ساعت 9 الی 17بر روی آنتن  شبکه پنج سیما می رود. 

این برنامه به تهیه کنندگی محسن سال افزون و با اجرای مجریان شبکه پنج سیما  پخش می شود. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید