Iranian Agriculture News Agency

بیانیه جشنواره مقاومت درباره جنایت تروریستی اهواز

در پی اقدام ضدانسانی خفاش صفتان خون آشام داعش و مزدوران خودفروخته استکبار جهانی و حکام دست نشانده منطقه ای پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با صدور اطلاعیه ای ضمن محکوم ساختن این گونه اقدامات وقیح و تلخ و ابراز انزجار نسبت به این گونه فجایع ضدانسانی و دلخراش، همدردی خویش را با ملت بزرگ ایران، مردم غیور اهواز و بویژه، سربازان جان بر کف نظام اسلامی اعلام کرد.

بیانیه جشنواره مقاومت درباره جنایت تروریستی اهواز

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، متن این اطلاعیه به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

انا لله و انا الیه راجعون

خبر دردناک شهادت جمعی از هموطنانمان عزیزمان در شهر مقاومت و ایستادگی اهواز سربلند بار دیگر

متأثرمان کرد و قلب هایمان را به درد آورد.

در آغاز هفته دفاع مقدس و در ایام محرم الحرام، دژخیمان و بداندیشان، در عملیات کور تروریستی در حین مراسم رژه که به مناسبت این ایام در حال برگزاری بود تعدادی از سربازان و هموطنان عزیزمان را که در بین شان حتی، کودکی 4 ساله نیز حضور داشت به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

تأسف و تألم ما در پی از دست دادن سربازانی است که در حال نمایش ایستادگی و مقاومت در شهری خونشان به زمین ریخته شد که هنوز نخل های نیم سوخته اش با قامتی راست مفهوم مقاومت را در آن سرزمین متجلی می سازند، فرزندان ولایی این نظام مقدس همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که از یک وجب خاک مقدس این سرزمین عقب نکشیدند و بقای آن را به خون سرخ شان تضمین کردند.

ستاد برگزاری پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت ضمن محکوم ساختن این گونه اقدامات وقیح و تلخ و ابراز انزجار نسبت به این گونه فجایع ضدانسانی و دلخراش،  همدردی خویش را با ملت بزرگ ایران، مردم غیور اهواز و بویژه، سربازان جان بر کف نظام اسلامی اعلام می دارد و این ضایعه غمبار را به خانواده آن عزیزان تسلیت می گوید.

همچنین برای شهدای حادثه تروریستی اخیر که همزمان با ایام سوگواری مقتدای خود، سالار شهیدان و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش به ملکوت پیوستند، علو درجات را از خداوند منان مسئلت مینماییم.

روابط عمومی پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید