Iranian Agriculture News Agency

بازخوانی رمان «نخل های بی سر» در رادیو

رمان «نخل های بی سر» ، هم زمان با هفته دفاع مقدس از برنامه «کتاب شب» رادیو تهران برای علاقه مندان ادبیات داستانی، بازخوانی می شود.

بازخوانی رمان «نخل های بی سر» در رادیو

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی شبکه، اولین رمانی که درباره دفاع مقدس نوشته شد، اثری بود از قاسمعلی فراست که آن را انتشارات امیر کبیر با عنوان نخل های بی سر منتشر کرد. این اثر از امشب شنبه 31 شهریور تا  جمعه 6 مهر، هم زمان با هفته دفاع مقدس از برنامه کتاب شب رادیو تهران برای علاقه مندان ادبیات داستانی، بازخوانی می شود.

سردبیر برنامه کتاب شب، درباره دلایل انتخاب این رمان گفت: نخل های بی سر را قاسمعلی فراست در سال هایی نوشت که الگویی ایرانی برای روایت ماجراهای جنگ وجود نداشت و او این رمان را با ذوق و سلیقه و داشته های محدود خودش در زمینه فنون قصه نویسی، نوشت. انصافا هم رمانی ساده و صمیمی از کار در آورد؛ طوری که با یک نگاه کارشناسانه و دقیق، می توان از خرده روایت ها و ماجراهای بینامتنی آن، ماهیت رویدادها را تشخیص داد و به عمق فلسفه دفاع مقدس پی برد.

محمدباقر رضایی افزود: این اثر در هفت قسمت 20 دقیقه ای تنظیم رادیویی شده است .

برنامه کتاب شب، هر شب بین ساعت 23:30 تا 24 از پخش رادیو تهران تقدیم دوستداران شنیدن آثار برتر ایرانی و خارجی می شود.

این برنامه بعد از پخش نیز از طریق سایت رادیو تهران قسمت کتاب گویا در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

بهروز رضوی گوینده، محمدباقر رضایی تنظیم رادیویی، رضاقربانی تهیه کننده، پرهام نوری صدابردار، از جمله عوامل این برنامه هستند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید