Iranian Agriculture News Agency

انتشار پوستر نمایش «فاصله کانونى»

همزمان با استقبال مخاطبان از نمایش «فاصله کانونى» از پوستر این نمایش رونمایى شد.

انتشار پوستر نمایش «فاصله کانونى»

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی نمایش، پوستر نمایش فاصله کانونى توسط سعید رضوانى طراحى شده است.

نمایش فاصله کانونى به کارگردانى رامین بیات و نویسندگى آرش سرکوهى از ١ تا ٧ مهر در سالن مستقل تهران روى صحنه مى رود. این نمایش بر اساس طرحى از آمین فیض آبادى اجرا خواهد شد که کارگردانى هنرى و آهنگسازى این پروژه را نیز به عهده دارد.

رضا بهبودى و کلادیا فان هسلت بازیگران این نمایش هستند که مدتى پیش تمرینات خود را آغاز کرده‌اند. همچنین آنسامبل لوکس ان-ام از آلمان(سیلکه لانگه، روت فلتن) از برلین و حمید شاهسون اجرای موسیقی این اثر را به عهده دارند.

فاصله کانونى محصول مشترک ایران و آلمان است که پس از اجرا در تهران، در تاریخ ٢٤ و ٢٥ آبان نیز در سالن اپرای برلین اجرا خواهد شد.

 این نمایش در روزهایى که در سایت تیوال پیش فروش خود را آغاز کرده، بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

در توضیح این نمایش فاصله کانونى آمده است: شخصیت‌های این نمایش به واقعیت وجودی خود شک می‌کنند و سیزیف وار به دنبال حل این مشکل‌اند.

عوامل این نمایش عبارتند از: طراح، آهنگ ساز و کارگردان هنری: آمین فیض‌آبادی، کارگردان: رامین بیات، نویسنده: آرش سرکوهى، مدیریت صـدا: آنـکـیـدو دارش، طراح صحنه: سعید حسنلو، طراح لباس: نسرین خرمی، طراح نور: علی کوزه گر، مدیر تبلیغات و روابـط عـمومی: مهسا همتی، طراح گرافیک: سعید رضوانی، دستیار اول کارگردان: هادی همتی، دستیار تولید آلمان و ایران: آناهیتا صفرنژاد، دستیار لباس: شیما مصحفی شبستری، دستیاران صحنه: حمید شهرانلو، فاطمه صفیری، ساخت تیزر: محمد رضایى، تبلیغات فضاى مجازى: على صادقیان.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید