Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رییس سازمان سینمایی به مناسبت روز ملی سینما

محمد مهدی حیدریان به مناسبت فرارسیدن روز ملی سینما، این روز را به تمامی سینماگران و دوست‌داران هنر هفتم تبریک گفت.

پیام تبریک رییس سازمان سینمایی به مناسبت روز ملی سینما

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری، متن پیام محمد مهدی حیدریان، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی به شرح زیر است:

« بیست و یکم شهریورماه که روز ملی سینما نامگذاری شده است، فرصتی است برای ارج نهادن به سعی صادقانه جملگی تلاش‌گران این عرصه و همچنین ارتقای گستره خدمت به خدمت‌گزاران سینما و تدبیر بیشتر در مسیر تسهیل خدمات ارزنده سینمایی به عموم جامعه.

بلوغ روزافزون خانواده بزرگ سینما، نقطه امید و افق روشن این روزهای صنعت سینما در این کهن مرز و بوم است. وقتی باور ما بر این مهم استوار است که شایسته‌تر و بایسته‌تر است که سینما منتقدی منصف و مشفق باشد، و پیام امید به آینده را منتشر سازد، بنابراین تاکید بر اصل مسوولیت‌پذیری اجتماعی آن نیز داریم.

سینما با در نظر گرفتن منافع ملی و عموم مردم جامعه باید نسبت به آینده کشور امیدوار و نسبت به آسیب‌ها و اشکال‌ها، نکته‌سنج و حساس باشد؛ تا بتواند دست به خلق آثاری بزند که همه ایرانیان  از تماشای آثار وطنی به  ایرانی بودن خود افتخار کنند.

ضمن تمجید از تمامی دستاوردهای سینمای 118 ساله ایران، این روز فرخنده فرهنگی را صمیمانه به تمامی کوشندگان عرصه سینما و جملگی مخاطبان آن تبریک می‌گویم».

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید