Iranian Agriculture News Agency

هوتن شکیبا تناردیه «بینوایان» شد

هوتن شکیبا در دومین تجربه حضورش در نمایش‌های موزیکال، ایفاگر نقش موسیو تناردیه در نمایش موزیکال «بینوایان» شد.

هوتن شکیبا تناردیه «بینوایان» شد

 

 

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی اثر، پس از موفقیت نمایش موزیکال «الیور توئیست» که با نقش‌آفرینی تعدادی از بازیگران سرشناس و شناخته شده تئاتر و سینما همچون مهناز افشار، نوید محمدزاده و... در تالار وحدت روی صحنه رفت و با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شد، حسین پارسایی کارگردان این اثر تصمیم گرفت در این حوزه دست به تجربه جدیدی بزند.

در همین راستا پارسایی دومین نمایش موزیکال خود را بر اساس رمان معروف «بینوایان» اثر ویکتور هوگو و این بار نیز با حضور جمعی از بازیگران مطرح و شناخته شده در سالن بزرگ تهران رویال‌هال روی صحنه میبرد.  

بر این اساس و پس از قطعی شدن حضور بازیگران شناخته شده‌ای همچون؛ پارسا پیروفر برای بازی در نقش «ژان والژان»، سحر دولتشاهی برای بازی در نقش «مادام تناردیه»، اشکان خطیبی برای بازی در نقش «ماریوس» و نوید محمدزاده برای بازی در نقش «بازرس ژاور»، حضور هوتن شکیبا برای بازی در نقش «موسیو تناردیه» نیز قطعی شد.

حضور هوتن شکیبا در نمایش موزیکال «بینوایان» در حالی قطعی شده که او سال گذشته به خاطر بازی در نقش فاگین در نمایش موزیکال «الیور توئیست» توانست جایزه ویژه پانزدهمین جشن بازیگر خانه تئاتر را از آن خود کند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته نمایش موزیکال «بینوایان» که این روزها در مرحله پیش‌تولید و آماده‌سازی قرار دارد، از روز 20 آبان ماه سالجاری اجرای خود را در تالار ۲۵۰۰ نفره‌ی «تهران رویال‌هال» هتل اسپیناس‌پالاس که یکی از بهترین سالن‌های کشور از نظر امکانات و تجهیزات صوتی و تصویری است، آغاز می‌کند.

 در این اثر نمایشی سیامک احصایی به عنوان طراح صحنه، سارا اسکندری به عنوان طراح چهره‌پردازی، شیما میرحمیدی به عنوان طراح لباس و آکسسوار، علی براتی به عنوان طراح حرکت، مرتضی نجفی به عنوان طراح نور و بامداد افشار به عنوان طراح صدا با حسین پارسایی در نمایش موزیکال «بینوایان» همکاری می‌کنند.

همچنین هاسمیک کاراپتیان به عنوان سرپرست بخش آوازی، فراز اسکندری ویدیو دیزاینر، کوروش دالوند کامپیوتر گرافیک، امیرکاوه آهنین‌جان و سعید داخ نیز به عنوان مشاوران اجرا در موزیکال «بینوایان» حضور دارند.

محمدصادق رنجکشان به عنوان سرمایه‌گذار و مجرى طرح، میثم احمدى و محمد قدس نیز به عنوان تهیه‌کننده این پروژه را همراهى خواهند کرد.

نمایش موزیکال «بینوایان» به کارگردانى حسین پارسایى و به رهبرى بردیا کیارس از ٢٠ آبان‌ماه در تهران رویال هال به روى صحنه مى‌رود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید