Iranian Agriculture News Agency

نشست «تحلیل خط و مشی‌های فرهنگی و رسانه‌ای» با حضور صفار هرندی

نشست تخصصی «تحلیل خط و مشی‌های فرهنگی و رسانه‌ای» با حضور دکتر محمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دکتر سعید نجف پور دبیر کارگروه فرهنگی و اجتماعی مرکز ملی فضای مجازی کشور برگزار می‌شود.

نشست «تحلیل خط و مشی‌های فرهنگی و رسانه‌ای» با حضور صفار هرندی

 

 به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، این نشست توسط موسسه اسما و سازمان سینمایی حوزه هنری فردا  پنجشنبه 22 شهریور در تالار امیرحسین فردی حوزه هنری برگزار می‌شود.

در این نشست، دکترصفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر نجف پور دبیر کارگروه فرهنگی و اجتماعی مرکز ملی فضای مجازی و دکتر قاسم صفایی نژاد مدیر نشر جام جم به ترتیب پیرامون «تحلیل خط مشی های دستگاه های فرهنگی»، «حکمرانی فضای مجازی در ایران» و «الگوهای خط مشی گذاری صنایع خلاق و فرهنگی» صحبت می‌کنند. در این مراسم منتخبی از فیلم‌های کوتاه سازمان سینمایی حوزه هنری برای شرکت کنندگان پخش خواهد شد.

در این خبر آمده است: این دوره ویژه متخصصان، مدیران و فعالین خط مشی گذار فرهنگی و رسانه ای و علاقه مندان به حوزه سیاست گذاری فرهنگی است. 

روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری عنوان کرد: توسعه و توانمندسازی «نسل جدید رهبران تغییر» در حوزه فرهنگ و رسانه از طریق: تحلیل و ارزیابی سیاست‌های فرهنگی کشور در چهار دهه اخیر، ارتقای مهارت‌های سیاست پژوهی و تحلیل خط مشی در حوزه مسائل فرهنگی و رسانه‌ای، انتقال تجربیات مدیران ارشدفرهنگی و رسانه‌ای کشور به نسل جدید فعالین فرهنگی-رسانه‌ای، توانمندسازی و تربیت نسل جدید کنش گران فرهنگی و رسانه‌ای مهم‌ترین اهداف این نشست‌های تخصصی و تحلیلی است که به صورت متداوم و سلسله‌ای برگزار خواهد شد.

 

     


 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید