Iranian Agriculture News Agency

«تجربه های اخیر»،نمایشی برای همه مردم و با هر سلیقه

نمایش «تجربه های اخیر» به نویسندگی امیررضا کوهستانی و کارگردانی سارا داروفروش از اول مهرماه در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود.

 «تجربه های اخیر»،نمایشی برای همه مردم و با هر سلیقه

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی خانه نمایش مهرگان، سارا داروفروش تازه‌ترین اثر خود را با نام تجربه های اخیر به نویسندگی امیررضا کوهستانی در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌برد.

در این نمایش مهدی علی‌نژاد, مریم قربانیان, عقیل بهرامی, زهره زرگر, عسل لباسچی و رها اصغری نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این اثر نیز می‌توان به: مجری طرح: لیلا جعفری; طراح صحنه و نور: رضا حیدری; طراح گریم: تهمینه خرمی; لباس: پریسا غفوری; دستیاران: بهگل شهیدی, رضا کاسب نیا; عکاسان: امیر خدامی, نونا داروفروش; دستیار صحنه: محمد حسینی, سینا شجاعی،مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: سیدمحمدصادق سیادت (تصویر تئاتر), مدیر تبلیغات: تصویر تئاتر، طراح پوستر و بروشور: فروغ یعقوبی, گلناز گلچین و ساخت تیزر: مجتبی حسن زاده(تصویر تئاتر) اشاره کرد.

سارا دارو فروش در خلاصه این اثر نوشته است: نادیا و اندرو دو عاشق هستند که بنا بر تجربه و ایجاد تنوع در رابطه شان از هم دور می شوند و حاصل عشقشان دو دختر دو قلو به نام های انگرید و تریسی است; در ادامه تجربه ها, این افراد با ماجراجویی ها و حوادثی همراه می شوند که باید دید.

این اثر نمایشی از یک ماه هر روز به غیر از شنبه ها ساعت ۲۱ در سالن دو خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید