Iranian Agriculture News Agency

یک کمدی جدید بعد از دهه اول محرم روی پرده می رود

آغاز اکران سه فیلم از چهارشنبه

سه فیلم جدید از چهارشنبه هفته جاری به آثار روی پرده می پیوندند و یک کمدی نیز بعد از دهه اول محرم اکران خواهد شد.

آغاز  اکران سه فیلم از چهارشنبه

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا، طبق اعلام شورای صنفی نمایش در تازه ترین مصوبه اش از چهارشنبه 21 شهریور فیلم های سینمایی «مغزهای کوچک زنگ‌زده» در گروه آزادی، «جاده قدیم» در گروه ایران و سص«ماهورا» در گروه استقلال اکران خود را آغاز خواهند کرد. فیلم سینمایی کمدی «هشتگ» نیز بعد از دهه اول محرم در گروه کورش روی پرده می رود.

«مغزهای کوچک زنگ زده» به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی سعید سعدی محصول سال 96 است و در جشنواره فیلم فجر سال گذشته پارسال در 11 رشته کاندیدای دریافت سیمرغ شده بود که در 4 رشته‌ توانست این سیمرغ را کسب کند و علاوه بر آن توجه بسیاری از تماشاگران و منتقدان را به خود جذب کند. این فیلم به مقوله پخش و توزیع مواد مخدر در ایران می پردازد و در خلاصه داستان آن آمده است: میگن اگه چوپان نباشه گوسفندا تلف میشن یا گم میشن یا گرگ بهشون میزنه یا از گرسنگی میمیرن چون مغز ندارن، هرکسی که مغز نداره به چوپان احتیاج داره، یه چوپان دلسوز.

نوید محمدزاده، فرید سجادی‌حسینی، فرهاد اصلانی، علی علایی، نازنین بیاتی، نوید پورفرج، مرجان اتفاقیان، هامون سیدی، لادن ژاوه‌وند، مهیار راحت‌طلب، مهرداد بهاالدینی، اشکان حسن‌پور، پیمان پازوکی، امید شیری، آرمین بهجت، منصوره ایلخانی، مهران ملکوتی، صفر محمدی و محمود کیان از جمله بازیگران این فیلم بوده اند. فیلیمیران پخش این فیلم را به عهده دارد.

«جاده قدیم» هم به کارگردانی و تهیه‌کنندگی منیژه حکمت سال گذشته با بازی چون مهتاب کرامتی، آتیلا پسیانی، ترلان پروانه، محمدرضا غفاری، شیرین یزدان بخش، لیلی رشیدی، محمدرضا هدایتی، بهناز جعفری، بانیپال شومون، پوریا رحیمی، هدی زین العابدین و پرویز پورحسینی ساخته شد. فیلم در بخش سودای سیمرغ فجر پارسال هم شرکت داشت، اما توفیقی کسب نکرد.

در خلاصه قصه فیلم آمده:در شب سال نو مینو به خانه باز نمی‌گردد.

«ماهورا» هم فیلمی به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد و تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی است.داستان فیلم در روستایی مرزی رخ می‌دهد. زیباترین دختر به عنوان عروس هور انتخاب می شود تا یک روز در هفته خود را به آب بسپارد و هور بارور شده و قهرش نگیرد، امین معروف به سمور قاچاقچی ایرانی، عروس هور به نام ماهور را می دزدد.بازیگران این فیلم عبارتند از : ساعد سهیلی، میتراحجار، داریوش ارجمند، کامران تفتی، بهاره کیان افشار، احمدکاوری، مهدی صبایی، مونا فرجاد، یوسف مرادیان، محسن افشانی و مالک سراج.

فیلم سینمایی هشتگ به کارگردانی و نویسندگی رحیم بهبودی فر و تهیه کنندگی مقصود جباری و محمدعلی کیانی یک کمدی خانوادگی است و نیوشا ضیغمی، بهاره رهنما بیژن بنفشه خواه، حدیث فولادوند، محمدعلی کیانی، مهرداد فلاحتگر، ارسلان قاسمی و امید روحانی با حضور محسن ملکی و سیدجواد هاشمی بازی داشته اند و آرتین پشنگ، امیرعلی نیازی، محمدمهدی احمدی و ثنا کیانی بازیگران کودک و نوجوان فیلم بوده اند.

فیلم در ژانر اجتماعی کمدی به مسائل روز جامعه در فضای مجازی می پردازد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید