Iranian Agriculture News Agency

رونمایی کتاب و تقدیر ازبرگزیدگان هفتمین سالانه هنر معاصر

مراسم اختتامیه هفتمین سالانه هنر معاصر پرسبوک و تقدیر از برگزیدگان بخش رقابتی٬ تقدیر از حامیان این رویداد هنری و رونمایی از کتاب پرسبوک ساعت ۱۷ تا ۱۹ جمعه ۲۳ شهریورماه در خانه سرامیک فرزانه برگزار می شود.

رونمایی کتاب و تقدیر ازبرگزیدگان هفتمین سالانه هنر معاصر

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی پرسبوک٬ ندا درزی گفت:از میان ایمیل های دریافت شده آثاری که  ارتباط مستقیمى باتم هنر زیست محیطی این دوره داشت و در زمان مقرر با فرمت صحیح ارسال شده بود براى داوران ارسال شد و طی بازبینی نمایشگاهی نحوه پرزنته و اجرای نهایی نیز مورد بررسی قرار گرفت وپویا آریان پور، شادمهر راستین، محمدرضاقانعی، بهرنگ صمدزادگان و پاملا کریمى داوری آثار این دوره را برعهده داشتند.

١٧او افزود:هنرمند  بخش مسابقه آراى مشترک داوران را به خود اختصاص دادند که از این میان سه هنرمند موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند که شرح آن به ترتیب ذیل می باشد:برگزیده اول: شهرزاد کائدی نژاد با اثر آنگاه ( اینستالیشن)٬ برگزیده دوم: گروه بُن - فاران پیرجمالی، سید سجاد موسوی اصفهانی با اثر فشار ( اینستالیشن )٬ برگزیده سوم: پرهام پیوندی با مجموعه غیاب (طراحی).

به گفته  درزی مراسم اهدای تندیس ها و لوح تقدیرها به هنرمندان و حامیان به همراه رونمایی کتاب هفتمین سالانه چاپ انتشارات بن گاه با حمایت حراج تهران ۲۳ شهریور در خانه سرامیک فرزانه برگزار می شود. این کتاب تحت عنوان کبوتر دَم تالیف ندادرزی به همراهی محققین دکتر بهنام کامرانی و ستاره حسینی در بخش اکو آرت است. گرافیک کتاب را سعید خالقی و ترجمه  را مهین کوچکی بر عهده گرفته اند. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید