Iranian Agriculture News Agency

در واکنش به پست اخیر کارگردان این سریال

کاربران حسابی از خجالت «دلدادگان» درآمدند!

​در آستانه پخش فصل دوم «دلدادگان»، شمار زیادی از بینندگان این سریال در واکنش به پست اخیر کارگردانش، به طرح انتقادات شدیدی از آن پرداختند.هر چند طرفداران سریال هم بیکار ننشستند و به دفاع از آن پرداختند

کاربران حسابی از خجالت «دلدادگان» درآمدند!

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا، منوچهر هادی کارگردان سریال «دلدادگان» در آستانه پخش سری دوم این مجموعه که از امشب روی آنتن می رود، چند پست اخیر خود را در اینستاگرام به آن اختصاص داده است. از جمله او دیشب در توضیح این سری نوشت:«در ادامه فصل اول و استقبال شما عزیزان به گذشته کارکترها از سال ۵۶ تا۶۴ میپردازیم. تنها دو بازیگر مشترک در طول سریال در نقش‌های گذشته و حال بازی می‌کنند. سیروس همتی عزیز و مهدی صبایی نازنین.امیدوارم فصل دو که زحمت بسیار زیادی برایش کشیده شده، مورد استقبال قرار بگیره. در ادامه بیست قسمت پایانی ادامه فصل یک را روایت خواهیم کرد که هر سه فصل مرتبط هستند و نتیجه گیری نهایی در قسمت شصتم خواهد بود».

او در پست قبلی خود نیز در این باره توضیح داده بود که ظاهرا توصیفات مثبت این کارگردان درباره پربیننده بودن سریالش و استقبال از آن چندان به مذاق مخاطبان خوش نیامده و به آن تاخته اند.

اعتراض های صریح، شوخیهای تند با مضمون و بویژه بازیهای تصنعی و اغلب ضعیف بازیگران از جمله بیشترین انتقاداتی هستند که از سوی کاربران نسبت به این سریال مطرح شده اند. جالب آنکه لحن برخی از این نقدها هم حاوی طنزهای شیرینی و گزنده ای است. ضمن اینکه تعدادی از بینندگان هم به گافهای قصه پرداخته اند. مثلا یک کاربر از هادی پرسیده:«مگه ارغوان قبلا نامزد هاتف نبود و خیانت دیده؟ پس چرا تو یه جایی از داستان میگه هاتف تو مثل برادر من می مونی؟»!

دلدادگان

دیگری هم نوشته «وقتی کسی رتبه زیر ده کنکور سراسری میشه دانشگاه قزوین نمیره!!دیگه فکر کنم آقای کارگردان این چیز هارو باید رعایت کنن»! و کایبری هم در ادامه آن آورده«تازه این پسره نقش حامد،گویا مدال طلای المپیاد هم آوردن!!دیگه کنکور دادن چه داستانیه؟مدال طلای المپیاد یعنی بدون کنکور برو دانشگاه»!

بد نیست مروری هم داشته باشیم بر تعدادی از کامنتهای منفی درباره سریال دلدادگان در صفحه شخصی کارگردانش:«فصل اولش که یک افتضاح به تمام معنا بود. هم در فیلمنامه و هم در بازیها. یک کپی برداری به غایت چیپ از سریالهای زرد ترک»،«واقعا افتضاحه بازیگراش بی احساس بازی میکنن وخیلی همه چیز غیر قابل باوره ...انقدم ی تحصیل کرده نمیتونه خنگ باشه که»، «فیلم نامه قوت داره، ولی بازیگران بسیار ضعیف از شما بیشتر انتظار میرفت هم قسمت اول و هم قسمت دوم کلا متوجه شدیم که به انتخاب بازیگر فقط به کسی که بیکار هست و دست مزد کمتری میگیره توجه دارید» و .... .

هادی البته در پست دیگری تلاش کرده پاسخ مخالفان سریال بویژه منتقدان بازیگران کم تجربه آن را به این شکل بدهد:«البته که حمید گودرزی منظورم نیست. بالای پانزده چهره جدید برای اولین بار در این سریال برای نقش‌های محوری مقابل دوربین رفته اند. قطعا انتقاداتی به بازی‌ها و البته انتخاب من هست. به گوش جان می‌شنویم ولی بی احترامی به تلاش و همت تک تک این عزیزان درخور و در شان مخاطب فهیم تلویزیون نیست. مطمئن باشید که تمامی انتخابها از هنرجویان بازیگری یا بچه های تئاتر و کسانی که تحصیلات یا سابقه کمتری داشته اند بوده. امیدوارم نوبت به همه کسانی که تلاش درست و هدفمند می‌کنند بزودی و در جای درست برسه.کسانی که با بخل و حسد و الفاظ زشت نقد که نه توهین می‌کنند تکلیفشان روشن است. امیدوارم وقتشون صرف تجربه و مطالعه و هدف گذاری درست بکنند و نتیجه بگیرند. بازهم از دوستان محترمی که همواره بیننده و مشوق و مبلغ کار ما بودند و با ادبیات درست و با فرهنگ کار مارو تحلیل و تجزیه می‌کنند سپاسگزارم».

در هر حال «دلدادگان» فعلا جزو سریالهای نسبتا پربیننده تلویزیون است و به نظر می رسد با آغاز فصل جدید آن که در دوره گذشته می گذرد، حجم نظرات مثبت و منفی بینندگان آن شدت و تنوع بیشتری نیز بگیرد.

دلدادگان.jpg12

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید