Iranian Agriculture News Agency

برای شرکت در بخش ویژه جشنواره سینماحقیقت صورت گرفت

دعوت از مستندسازان حوزه‌ صنعت و معدن

روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت طی اطلاعیه‌ای، از مستندسازان حوزه‌ی صنعت و معدن دعوت کرد تا در بخش مسابقه فیلم‎های مستند معدن و صنایع معدنی ایران این رویداد شرکت کنند.

دعوت از مستندسازان حوزه‌ صنعت و معدن

موضوع آثار مستند مورد پذیرش این بخش، فیلم‎های مستند حوزه‎ی معدن و صنایع معدنی ایران، شامل طرح‎های احداث، توسعه، تجهیز و نوسازی صنایع تولیدی متالوژی، استخراج و فرآوری موادمعدنی و اجرای کارهای اکتشافی، محیط زیست، معدن و چالش‌های اجتماعی، ایمنی، انرژی در معادن و صنایع معدنی، انسان و معادن و سایر موضوعات مرتبط است.

این بخش ویژه جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) برگزار خواهد شد.

زمان و سال تولید آثار ارسالی به این بخش «آزاد» بوده و در آیین اختتامیه جشنواره به فیلم‌های برگزیده هیات داوران جوایزی به این شرح اهدا خواهد شد:

 

جایزه اول: تندیس، لوح تقدیر و مبلغ 150/000/000 ریال

جایزه دوم: تندیس، لوح تقدیر و مبلغ 120/000/000 ریال

جایزه سوم: تندیس، لوح تقدیر و مبلغ 100/000/000 ریال

جایزه ویژه: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) هزینه تولید فیلم بعدی برگزیده اول این بخش، با موضوع معدن و صنایع معدنی را تأمین خواهد کرد. ضمن این که تمام فیلم‌های راه یافته به این بخش مورد تقدیر این سازمان قرار می‌گیرند.

متقاضیان محترم باید فرم شرکت در این بخش ویژه‌ی دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت را تا 31 شهریورماه 97 روی وب‌سایت این جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir تکمیل نموده؛ عکس کارگردان و صحنه فیلم را آپلود کرده؛ از اطلاعات ثبت شده پرینت گرفته؛ به امضای تهیه‌کننده رسانده و همراه با نسخه فیلم، حداکثر تا دهم مهرماه به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.

دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» طی روزهای 18 تا 25 آذرماه 1397 به دبیری «سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد» در شهر تهران برگزار خواهد شد.

صنعت و معدن

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید