Iranian Agriculture News Agency

فروش 45 میلیون دلاری در افتتاحیه، چیزی فراتر از پیش بینی ها

آمریکایی ها برای ترسیدن به استقبال «راهبه» رفتند!

​فیلم تریلر ترسناک و معمایی «راهبه» THE NUN با استقبال خوب سینماروهای آمریکایی مواجه شد.

آمریکایی ها برای ترسیدن به استقبال «راهبه» رفتند!

 

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا،  «راهبه» ساخته  کورین هاردی است که سال 2015 فیلم ترسناک «THE HALLO» را روی پرده داشت و این دومین ساخته او محسوب می شود. این فیلم پنجشنبه شب گذشته در فروش افتتاحیه اش به رقم 45 میلیون دلار دست یافت. این در حالی است که در خوش بینانه ترین حالت برای آن افتتاحیه ای 35 میلیون دلاری پیش بینی میشد! این بهترین افتتاحیه برای فیلمهای ترسناک دو سه سال اخیر این سری از فیلمها محسوب می شود.

 NUN نام چهاردهمین وات الفبای عبری، مطابق با حرف نون در فارسی هست.

فیلم‌نامه را گری دوبرمن بر اساس داستانی از خودش و جیمز وان نوشته است. وان با کارگردانی تعدادی از سری فیلمهای «اره» شناخته شد.

«راهبه» محصول کمپانی برادران وارنر به عنوان اسپین‌آف فیلم «احضار ۲» با بازی پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا مطرح است و پنجمین اثر از این مجموعه معرفی شده. این دو در آن فیلم نقش بازرسان واقعی مسائل ماوراطبیعی به نام اِد و لورین را بازی می کردند.

در خلاصه داستان فیلم آمده: کشیشی با گذشته ای مرموز و نسبتا ترسناک همراه با یک راهبه تازه‌کار که آخرین روزهای دوره آموزش خود را سپری می کند، از سوی واتیکان به کلیسایی متروکه در رومانی فرستاده می شوند تا درباره پرونده خودکشی یک راهبه جوان تحقیقاتی را انجام دهند.آندو در جریان بررسی این پرونده، متوجه راز شیطانی و شومی می‌شوند و در صدد کشف آن برمی آیند.

تایسا فارمیگا خواهر کوچکتر ورا فارمیگا بازیگر معروف آمریکایی در کنار بونی آرونز، دمیان بیچیر، لی لی بوردان، جانی کوین، یوناس بلاکوئت و ... کست اصلی این فیلم را تشکیل داده اند.

فیلم در بخارست رومانی فیلمبرداری شده و هزینه ساخت آن ۲۲ میلیون دلار بوده است.

Peppermint جنیفر گارنر

دومین فیلم پرفروش باکس آفیس Peppermint محصول STXfilms اکشنی با بازی جنیفر گارنر و به کارگردانی پی‌یر مورل (ربوده شده)است. قصه فیلم درباره یک مادر و همسر با روحیه و شاد از قشر متوسط جامعه با بازی جنیفر گارنر به نام رایلی نورث است. زنی که وقتی شوهر و دخترش توسط یک باند مواد مخدر کشته می شوند، زندگی‌اش دگرگون می شود.۱۰ سال بعد او انتقام خانواده اش را از همه مقصران این حادثه شامل گروهی از وکیل ها و مقامات فاسد می گیرد. 

جان اورتیز، جان گلگر جی آر، جوآن پابلو رابا و ... دیگر بازیگران این فیلم بوده اند.

این فیلم در 2340 سینما در افتتاحیه اش 34 میلیون دلار فروخته است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید