Iranian Agriculture News Agency

اتمام فیلمبرداری «ماهی و برکه» در داخل ایران

فیلمبرداری «ماهی و برکه» در داخل ایران به پایان رسید.

اتمام فیلمبرداری «ماهی و برکه» در داخل ایران

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سریال، به تازگی فیلمبرداری بخش هایی از فیلم سینمایی «ماهی و برکه» به کارگردانی مهدی براتی که قرار بود در داخل کشور انجام شود به اتمام رسیده است و عوامل فیلم در تلاش برای فراهم کردن شرایط  برای فیلمبرداری باقی مانده صحنه هایی از فیلم هستند که قرار است در خارج از کشور ضبط شود. 

همچنین تعداد و اسامی بازیگران جدیدی که قرار است دربخش های خارج از ایران مقابل دوربین قراربگیرند با نهایی شدن حضورشان اعلام خواهد شد.

در خلاصه داستان «ماهی و برکه» آمده است: فیلم به زندگی مخترعی با نام علی یزدانی در ۳ دوره کودکی، نوجوانی و جوانی می پردازد. این مخترع در مسیر ساخت اختراعش دچار چالش هایی می شود که برای خانواده و اطرافیانش دردسرهایی را ایجاد می کند.

برخی از بازیگران این فیلم سینمایی که تا به این لحظه مقابل دوربین قرار گرفته اند، عبارتند از مهدی فقیه، سعید آقاخانی، بهناز جعفری، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، مهسا هاشمی، عبدالباسط رضایی، مهرناز احدیان، ساغر کیان راستی، امیررضا فرامرزی و مهرانه به نهاد.

از دیگر عوامل فیلم سینمایی «ماهی و برکه» می توان به کارگردان: علی براتی، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل‌بیگی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مسعود میمی، تدوین: حسن حسن‌دوست، نویسندگان: علی براتی، مهدی نامجو و محمد صادق باقری، صدابرداران: جهانگیر میرشکاری، مهدی ابراهیم زاده، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، مشاور کارگردان: سید حسین آزادی، طراح چهره پردازی: علی بهرامی‌فر، مدیر تولید: صادق ایزدخو، استوری بورد: علی امامزاده، مشاور کارگردان: حسین آزادی، فیلمبردار پشت صحنه: اصغر براتی، کارشناس آموزش و پرورش: ماشاالله امیدوارعسگری، مدیر تدارکات: علیرضا حیدرپناه، تهیه کننده: هادی انباردار، عکاس: امیر حق‌بر اشاره کرد.

ماهی و برکه

ماهی و برکه

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید