Iranian Agriculture News Agency

از جمعه در شهر کتاب فرشته انجام می‌شود؛

برگزاری نمایشگاه «سیری بی انتها در چشم انداز»

نمایشگاه گروهی «سیری بی انتها در چشم انداز» با مجموعه آثاری از بیست و هفت هنرمند در گالری فرشته برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه «سیری بی انتها در چشم انداز»

 

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی شهر کتاب فرشته، عصر آدینه شانزدهم شهریورماه آیین گشایش نمایشگاه «سیری بی انتها در چشم انداز» در گالری این مجموعه فرهنگی ـ هنری برگزار خواهد شد. این نمایشگاه گروهی که با کیوریتوری طلا رنجبران انجام شده است، مجموعه آثاری از بیست و هفت هنرمند را شامل می شود و با تمرکز بر مناظر طبیعی، یکی از ژانرهای قدیمی هنر با عنوان چشم انداز یا منظره نگاری (Landscape) را بازآفرینی کرده است. 

از ویژگی های این ژانر می‌توان به ظرفیت تطبیق با دوران‌های مختلف اشاره کرد؛ پتانسیلی که سبب می‌شود آثار هنری این ژانر متناسب با مسائل معاصر در هر دوره‌ای، بیان تازه‌ای پیدا کنند. گفتنی است آثار حاضر در این مجموعه، هر کدام بر مبنای بیان شخصی هر یک از این هنرمندان است، هنرمندانی که برخی از آنها نقاش حرفه‌ای هستند و برخی دیگر پیشه‌ای غیر از هنرهای تجسمی دارند. 

اسامی هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه گروهی به شرح ذیل است: 

روشنک نوری، وحید بیک وردی، ساناز شفقی، المیرا یوسفی، صبا قاسمی‌زاده، شاهرخ خواجه‌نوری، سورن علاء، نسرین طالبی، یکتا تَرکی، موژان آذر، سمانه فیاض، میشا شریفی‌مقدم، عاطفه غفاری، شکوفه خرم‌رودی، هانیه فرهادی نیک، سکینه علائی، مریم علی‌آبادی، فاطمه کاظمی، یاسین کاظمی، مریم فرشاد، زهرا نازلی، سینا قدکساز، شیده شکرآبی، بهارناز واثقی، حمید قندچی، فرزانه هنرکار و یوتینگ وانگ. 

این نمایشگاه شانزدهم شهریورماه ساعت 16 در گالری فرشته به نشانی: خیابان دکترعلی شریعتی، پایین‌تر از پل صدر، روبه‌روی پارکینگ رویال، پلاک 1671 افتتاح می‌شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید