Iranian Agriculture News Agency

جایزه بهترین فیلم بلند جشنواره سوئدی برای «پارادایس»

«پارادایس» جایزه بهترین فیلم بلند سومین جشنواره بین‌المللی فیلم «های کُوست – High Coast» در واستِر نُورلَند (نُورلَند غربی) کشور سوئد را از آن خود کرد.

جایزه بهترین فیلم بلند جشنواره سوئدی برای «پارادایس»

به گزارش رسیده،بنا بر اعلام کمپانی American Brightlight Film Productions که پخش جهانی فیلم «پارادایس» را بر عهده دارد، فیلم سینمایی «پارادایس» به کارگردانی علی عطشانی که به بخش مسابقه سومین جشنواره بین‌المللی فیلم «های کُوست – High Coast» در واستِر نُورلَند (نُورلَند غربی) کشور سوئد راه یافته بود، توانست جایزه بهترین فیلم بلند این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

جشنواره بین‌المللی فیلم «های کُوست – High Coast» که یکی از جشنواره‌های مهم کشور سوئد است، فعالیت خود را از سال ۲۰۱۶ آغاز کرده و سومین دوره آن در روزهای ۲۵ و ۲۶ آگوست امسال (۲۰۱۸) برابر با ۳ و ۴ شهریور ماه با حضور فیلمسازانی از سراسر جهان در کشور سوئد برگزار شد.

فیلم «پارادایس» ساخته علی عطشانی که بازیگرانی همچون جواد عزتی و مهران رجبی از ایران و الویا بورکات و کاترین فولوس از کشور آلمان در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند، سال ١٣٩۴ در کشورهای آلمان، اسپانیا و ایران فیلمبرداری شد.

داستان این فیلم که در راستای تبلیغ دین مبین اسلام و مذهب تشیع و نفی فرقه‌های دروغین منتسب به اسلام همچون طالبان و داعش است، درباره حضور سه روحانی ایرانی در کنفرانسی در کشور آلمان با عنوان «مذهب من» است.

فیلم کمدی «کاتیوشا» آخرین ساخته علی عطشانی با بازی هادی حجازی‌فر، احمد مهران‌فر، لیلا اوتادی، میترا حجار، ارژنگ امیرفضلی، قاسم زارع، بیژن بنفشه‌خواه و ... این روزها در حال اکران در سینماهاست.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید