Iranian Agriculture News Agency

پوستر جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت رونمایی شد

پوستر نخستین جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت در سومین جشنواره فیلم سلامت رونمایی شد.

پوستر جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت رونمایی شد

 

به گزارش ایانا به نقل از ستاد خبری جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت، این پوستر توسط استودیو خلاقیت بارتا طراحی شده و در توضیح طراحان این طرح چنین آمده است: «تصویرسازی این پوستر بر اساس منزلی قدیمی به همراه گل و گیاه و حوض انجام شده که بیان‌گر فضایی مثبت از سلامت و شادابی است. سیب که از نظر بصری نماد سلامتی است از زمان گذشته به حوضی در دوره جدید و مدرن (با نماد گوشی تلفن همراه) منتقل می‌شود... برای ترکیب این فضا با دنیای مدرنیته و تکنولوژی از تبدیل حوض به گوشی تلفن همراه استفاده شده و این ترکیب علاوه بر تلاقی دو زمان قدیم و جدید درصدد است مفهوم سلامتی در دنیای تکنولوژیک امروز و استفاده درست و صحیح از تکنولوژی را منتقل کند.»

در رونمایی از این پوستر که در یکی از روزهای سومین جشنواره فیلم سلامت رخ داد، دکترسیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکترسیدمحمدهادی ایازی معاون اجتماعی وزیر و رئیس جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت به اتفاق مدیران موسسه آوای هنر سلامت و دست‌اندرکاران جشنواره حضور داشتند.

جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت به دبیری امیرحسین اسدی توسط موسسه فرهنگی آوای هنر سلامت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید