Iranian Agriculture News Agency

آخرین هفته اجرای «فیل در تاریکی»

گروه اجرایی نمایش «فیل در تاریکی»، به دلیل فرارسیدن ایام سوگواری محرم، آخرین هفته اجرای عمومی خود را در تماشاخانه پالیز آغاز کرد و تنها تا ۱۶ شهریورماه سال جاری روی صحنه می‌رود.

آخرین هفته اجرای «فیل در تاریکی»

 

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی نمایش،«فیل در تاریکی» سومین تجربه کارگردانی مهرداد مصطفوی است که پیش‌ازاین نمایش‌های باغ‌وحش شیشه‌ای و خروج اضطراری را روی صحنه برده بود. فیل در تاریکی رمانی است از قاسم هاشمی نژاد که در سال ۱۳۵۸ توسط انتشارات زمان به چاپ رسید. این اثر از مهم‌ترین آثار در ادبیات پلیسی ایرانی محسوب می‌شود. فیل در تاریکی، رمانی است که بسیاری از منتقدان آن را از بهترین آثار داستانی ایرانی در ژانر پلیسی دانسته‌اند. یکی از نکات مهم این رمان، خلق لهجه‌های مختلف در زبان فارسی است که در ادبیات فارسی بی‌سابقه بود و محمد زارعی بر اساس این رمان، نمایشنامه مذکور را به رشته تحریر درآورده است.

بنا به اعلام گروه اجرایی، این نمایش همه‌روزه تا پایان 16 شهریور، ساعت 19 به مدت 70 دقیقه با بهای بلیت 30 هزار تومان به روی صحنه می‌رود.

 عواملی که در تولید نمایش مشارکت داشته‌اند عبارت‌اند از: نویسنده: محمد زارعی، تهیه‌کننده: مهرنوش حسن‌پور، بازیگران (به ترتیب ورود به صحنه): ابراهیم عزیزی، آیدین بهاری، آوا شریفی، پرهام یداللهی، امیر جنانی، پویا پورامین، طراح گرافیک و ساخت تیزر: محمد صادق زرجویان، طراح صحنه: امید اکبری، طراح نور: علی کوزه گر، طراح لباس: نسرین خرمی، مشاور کارگردان و برنامه ریز: محمد براری، گروه کارگردانی: کامیار دریاکناری، افشین رهگذر، سمانه کاوندی، دستیار صحنه: شیرین طیبی.

فیل در تاریکی همه‌روزه تا 16 شهریور ماه سال جاری روی صحنه است و علاقه مندان تماشای این نمایش می توانند با مراجعه به سایت فروش بلیت تیوال و یا مراجعه حضوری به گیشه فروش بلیت و همچنین نماس تلفنی با شماره 09337200174 نسبت به تهیه بلیت نمایش اقدام کنند.

تماشاخانه پالیز در خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)، خیابان سپند، پلاک ۶۹ قرار دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید