Iranian Agriculture News Agency

کارگردان فیلم سینمایی «سیمین»:

قصد داشتم نشان دهم خشکی زاینده رود چه تاثیراتی بر اصفهان گذاشته است

با حضور دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، فریدون اللهیاری مدیر کل میراث فرهنگی اصفهان و مهدی مقدری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اصفهان، عوامل فیلم سینمایی «سیمین» این اثر را در کنار مخاطبان به تماشا نشستند.

قصد داشتم نشان دهم خشکی زاینده رود چه تاثیراتی بر اصفهان گذاشته است

به گزارش ایانا به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان، فیلم «سیمین» در نخستین روز از سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان امشب با حضور عوامل و بازیگران این اثر، در پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان روی پرده رفت.

در ابتدای این مراسم، کمند امیر سلیمانی بازیگر فیلم در سخنانی با اشاره به این که یکی از جریان های خوب فرهنگی و هنری کشور برگزاری جشنواره فیلم برای کودکان است، اظهار کرد: این گونه جشنواره ها باعث می شود خانواده ها هم به تفریحات فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان توجه بیشتری نشان دهند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه از کارگردان و عوامل فیلم دعوت کرد تا روی صحنه حاضر شوند. مرتضی آتش زمزم کارگردان و تهیه کننده فیلم «سیمین» با حضور روی صحنه، ضمن تقدیر و تشکر از بازیگران و عوامل فیلم خود گفت: فیلم درباره شهر اصفهان و زاینده رود است. البته این فیلم درباره کودکان است و مضمونی تلخ دارد و قصد داشتم نشان دهم خشک شدن زاینده رود چه تاثیراتی بر خانواده ها و کودکان اصفهانی گذاشته است.

امیر سلیمانی نیز ضمن ابراز خرسندی از این که به موضوع زاینده رود در یک اثر سینمایی پرداخته شده است، گفت: از دیگر نکات این فیلم باید به این موضوع اشاره کنم که یکی از بازیگران فیلم نوجوان است و اساسا یکی از نقاط قوت جشنواره فیلم کودک و نوجوان این است که بازیگران مستعد کودک و نوجوان شناخته می شوند.

کارگردان فیلم سیمین نیز در پایان عنوان کرد: سال ها بود که جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان برگزار می شد اما ما شاهد فیلمی از شهر اصفهان نبودیم. امیدوارم مسئولان شهری همانقدر که از فوتبال اصفهان حمایت می کنند، از فرهنگ و هنر این شهر هم حمایت کنند.

علیرضا رضاداد دبیر جشنواره، فریدون اللهیاری مدیر کل میراث فرهنگی اصفهان و مهدی مقدری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اصفهان همراه با عوامل و مردم در این سانس به تماشای فیلم «سیمین» نشستند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید