Iranian Agriculture News Agency

کوچی ها در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفتند

گروه کوچی با سرپرستی و تک‌نوازی گیتار فلامینکو هوتن وکیلی مقدم هفتم شهریور ساعت در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفت و با اجرای قطعات خاطره انگیز شب خوبی را برای مخاطبانشان رقم زدند.

کوچی ها در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفتند

به گزارش ایانابه نقل از  روابط عمومی گروه کوچی٬این گروه از سال ١٣٩١، اجراهایی را در سبک فلامنکو و جیپسی فلامنکو به روی صحنه برده است.

گروه «کوچی» در سال‌های نخست فعالیتش قطعات بدون کلام از بزرگان این سبک مانند «پاکو دلوسیا» و «پاکو پنیا» و همچنین قطعاتی از گروه «جیپسی کینگز» را درسالن‎های شهر تهران اجرا کرد. از سال ١٣٩٥ با توجه و در نظر داشتن سلیقه مخاطبان در این سال‌ها، ضمن اضافه شدن خواننده به گروه، قطعاتی به زبان اسپانیایی و در سبک «جیپسی فلامنکو» از موسیقی کولی‎های اسپانیا را به رو صحنه برد که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو شد.

کنسرت گروه کوچی در دو بخش اجرا شد. در بخش نخست که بی کلام بود نه قطعه که توسط هوتن وکیلی مقدم٬ جیپسی کینگز٬ پاکو سپرو٬ جیپسی کینگز٬ پیام جوانی و هوتن وکیلی آهنگسازی شده بود، اجرا شد.

در سه قطعه پایانی این بخش شاهد همنوازی تار و گیتار فلامینگو توسط پیام جوانی و هوتن وکیلی مقدم بودیم که این بخش با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

در بخش دوم این اجرا در ابتدا چند قطعه بی کلام اجرا شد و پس از آن قطعاتی از پاکو د لوسیا٬ جیپسی کینگز و لوبوس اجرا شد که فرهاد خزری و مصطفی نجفی به عنوان خواننده گروه کوچی را همراهی می کردند.

اعضای گروه موسیقی «کوچی» عبارتند از هوتن وکیلی مقدم (تکنواز گیتار و سرپرست گروه)، فرهاد خزری ومصطفی نجفی (خواننده)، محمد اشرفی (گیتار باس)، نیلوفر صادقی ( گیتار و آوا) ، افشین هنرور( نوازنده پرکاشن و سازهای کوبه‌ای) هستند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید