Iranian Agriculture News Agency

آغاز اکران فیلمی درباره لوریس چکناواریان از 10 شهریور

سامانه هاشور در دومین اکران اینترنتی فیلم‌های سینمای ایران، فیلم مستند «۱۳ اکتبر ۱۹۳۷» به کارگردانی بکتاش آبتین را اکران می‌کند.

آغاز اکران فیلمی درباره لوریس چکناواریان از 10 شهریور

به گزارش ایانا به نقل از  روابط عمومی هاشور، اکران اینترنتی فیلم «۱۳ اکتبر ۱۹۳۷» به صورت همزمان در داخل و خارج از کشور از تاریخ ۱۰ شهریور اغاز و تا  ۲۳ شهریور ۹۷ ادامه پیدا می کند

فیلم سینمایی «۱۳ اکتبر ۱۹۳۷» به کارگردانی بکتاش آبتین و تهیه‌کننده گی موزه موسیقی ایران ساخته شده است. این فیلم درباره لوریس چکناواریان  آهنگساز و موزیسین شناخته‌شده ایرانی است. دراین فیلم لایه هایی از ویژگی های لوریس چکناواریان که تاکنون دیده نشده به نمایش در می آید .

علاقمندان  برای خرید بلیت و تماشای این فیلم می‌توانند از تاریخ اول شهریور به سایت هاشور   مراجعه کنید.

فیلم «13 اکتبر ۱۹۳۷»در ششمین دوره جشنواره سینما حقیقت برنده جایزه بهترین فیلم مستند بلند شد.

بکتاش آبتین شاعر و فیلمساز شناخته شده ایرانی است که تاکنون جوایز متعددی برای کتاب‌ها و فیلم‌هایش به دست آورده و از مهمترین آنها می‌توان به جایزه کتاب سال شعر خبرنگاران اشاره کرد. وی همچنین برای ساخت فیلم‌های «پارک مارک» و فیلم «۱۳ اکتبر ۱۹۳۷» برنده جوایز مختلفی از جشنواره‌های داخلی و خارجی شده است.

پیش از این سامانه هاشور فیلم مستند «توران خانم» ساخته رخشان بنی اعتماد و مجتبا میرتهماسب را به صورت اینترنتی اکران کرده بود که با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان در ایران و جهان روبرو شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید