Iranian Agriculture News Agency

وودی آلن قید فیلمسازی را می زند؟!

شاید شنیدن این خبر عجیب باشد، اما گویا وودی آلن قصد دارد قید فیلمسازی را بزند.

وودی آلن قید فیلمسازی را می زند؟!

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا، آنطور که نویسنده پلی لیست نوشته، وودی آلن که تقریبا هر سال یک فیلم می سازد، مدتهاست هیچ حرفی از ساخت یک فیلم جدید به زبان نیاورده و رسانه ها نیز خبری از پروژه جدید احتمالی او به میان نیاورده اند.

ضمن اینکه او چند ماه بعد از پایان ساخت فیلم آخرش به نام «یک روز بارانی در نیویورک» که سال گذشته میلادی جلوی دوربین برد، ترجیح داده هیچ اطلاعاتی درباره آن ندهد و حتی از زمان اکران آن نیز در سایتهای معتبری چون IMDB  و آمازون خبری ذکر نشده است. فیلمی که پنجاه و پنجمین تجربه کارگردانی او محسوب می شود.

به نظر می رسد وودی آلن از سال گذشته پس از طرح ادعای تکان دهنده دخترخوانده اش، دیلن فارو مبنی بر سوء‌رفتار جنسی از سوی وی با نوعی افسردگی و بی میلی نسبت به کار مواجه شده است. ادعای دیلن فارو درباره اینکه پدر خوانده‌اش در سال ۱۹۹۲ و زمانی که وی تنها هفت سال داشت از وی سوء‌استفاده جنسی کرده، بازتابهای منفی بسیاری برای این فیلمساز داشت. تا جایی که چند بازیگر فیلم آخرش از جمله سلنا گومز، تیموتی شلمی ترجیح دادند هیچ حرفی درباره این فیلم نزنند و حتی دستمزد خود را به مراکز مبارزه با آزار جنسی اختصاص دهند.

سلنا گومز، تیموتی شلمی، ال فانینگ، جود لا، دیه‌گو لونا، لیو شرایبر، آنالی اشفرد، ربکا هال، چری جونز، ویل راجرز، بن وارهایت و ... از بازیگران کمدی «یک روز بارانی در نیویورک» بوده اند.

این فیلم داستان دو جوان است که برای گذران تعطیلات آخر هفته به نیویورک می‌آیند، ولی به محض رسیدن به آنجا با وضع بد جوی و اتفاقاتی مواجه می شوند که تمام برنامه ریزیهایشان را به هم می ریزد.

یک روز بارانی در نیویورک.وودی آلن.جود لاو

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید