Iranian Agriculture News Agency

در آستانه پخش قسمت پایانی سریال، آخرین تیزر آنرا تماشا کنید

«پدر» امشب تکراری است!

سریال «پدر» فرداشب با روی آنتن رفتن آخرین قسمت، پس از مدت زمانی نزدیک به یک ماه به پخش خود پایان می دهد.

«پدر» امشب تکراری است!

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی این سریال،امشب (سه شنبه 6 شهریورماه) تکرار شب گذشته سریال «پدر» روانه آنتن خواهد شد. با توجه به درخواست مکرر بینندگان، به سبب هم پوشانی مسابقه فوتبال شب گذشته با قسمت سی و یکم، این قسمت از سریال امشب مجددا پخش خواهد شد. قسمت پایانی سریال «پدر» چهارشنبه 7شهریور ساعت 21:30 از این شبکه روانه آنتن خواهد شد و بازپخش آن 1:30 بامداد، 12:00 و 16:00 خواهد بود.

«پدر» به تهیه کنندگی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی از دوشنبه ۲۵ تیر ماه به صورت هر شبی از شبکه دو سیما روانه آنتن شد و هر هفته شنبه تا چهارشنبه روی آنتن رفت. پنجشنبه ها نیز خلاصه قسمتهای هفته پخش می شد.

در این مدت مقایسه میزان تماشای سریال «پدر» در سایت تلوبیون با دیگر سریالها و وضعیت نظرسنجی سایت شبکه دو سیما نشانگر برتری آخرین همکاری حامد عنقا و بهرنگ توفیقی نسبت به دیگر آثار در حال پخش تلویزیون بود.

سریال «پدر» از ابتدای پخش خود از شبکه دو سیما توانست مخاطبان بسیاری از آن خود کند و خیلی زود به یکی از پرمخاطب ترین برنامه های تلویزیون تبدیل شود؛ علی رغم آنکه این سریال از پخش رمضانی حذف شد و پخش آن به تایم کم بیننده پس از جام جهانی رسید.

خیلی زود مخاطبان بسیاری به ماجراهای لیلا و حامد علاقمند شدند و بازیگران جوان و کم تر شناخته شده این نقش ها نیز به جلد مجلات و روزنامه های بسیار و تیتر اول رسانه های غیرمکتوب فراوانی راه یافتند. صفحه اینستاگرام این سریال نیز بدون امکان تبلیغ از تلویزیون یا دیگر رسانه ها تاکنون 70 هزار فالوور جذب کرده است.

این سریال تا امروز حدود 2 میلیون و 700 هزار بار در سایت تلوبیون تماشا شده است که در مقایسه با سریالهایی که همزمان از شبکه های یک و سه پخش می شوند، تنها در سایت تلوبیون به ترتیب 36 و 11 برابر بیشتر دیده شده است. در مقایسه دیگری نیز اگر ملاک فصل چهارم برنامه پرمخاطب «خندوانه» باشد، این برنامه تا پایان این فصل 1 میلیون و 423 هزار بازدید در تلوبیون داشته است که باز هم میزان مخاطبان «پدر» را دو برابر نشان می دهد.

از سوی دیگر در نظرسنجی سایت شبکه دو سیما نیز تاکنون 58 هزار نفر شرکت کننده داشته که 80 درصد آنها سریال را عالی، 11 درصد آن را خوب، 4.8 درصد متوسط و 3 درصد نیز ضعیف ارزیابی کرده اند. این در حالی است که در نظرسنجی برنامه پرمخاطب «کلاه قرمزی» که نوروز 97 روی آنتن رفت، تنها 10 هزار نفر شرکت کرده اند.

مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری، کاوه خداشناس، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطانزاده، سیدحسام میثاق و بیژن امکانیان و با معرفی ریحانه پارسا در نقش لیلا بازیگران این سریال هستند که قسمت آخر آن فرداشب از شبکه دو روی آنتن می رود.

 

حجم ویدیو: 4.07M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید