Iranian Agriculture News Agency

از رادیو اقتصاد بشنوید:

از اخذ مجوزهای کسب و کار تا روش های نوین پرورش گاو شیری

رادیو اقتصاد امروز سه شنبه 6 شهریور در برنامه های «رویش»، «ارمغان طبیعت» و «کالای ایرانی» نحوه اخذ مجوزهای کسب و کار، روش های نوین پرورش گاو شیری و ... را بررسی می کند.

 از اخذ مجوزهای کسب و کار تا روش های نوین پرورش گاو شیری

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی صدا وسیما، در برنامه «رویش» امروز دکتر روح اله نوری، عضو هیئت علمی دانشگاه به همراه دکتر محمود گنج بخش حقوقدان اقتصادی در مورد نحوه اخذ مجوزهای کسب و کار صحبت می کنند.

مجوز کسب و کار چیست و برای شکل گیری یک کسب و کار تا چه حد لازم است؟،  مجوزهای لازم برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک کدام ها هستند؟،  نحوه اخذ مجوزها و ... از دیگر محورهای برنامه است.

برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار به تهیه کنندگی مهرگان سوادکوهی، روزهای شنبه تا پنج شنبه ساعت 8 از رادیو اقتصاد پخش می شود.

در برنامه «ارمغان طبیعت» علی کاظمی کارشناس دام سنگین مرکز اصلاح نژاد کشور به همراه سید علی زالبیک تولید کننده درباره روش های نوین پرورش گاو شیری صحبت می کنند.

استفاده از تجهیزات مدرن و سیستم های بسته و باز، زمان برگشت سرمایه، امکانات گرمایشی و سرمایشی و ... از دیگر محورهای برنامه است.

برنامه «ارمغان طبیعت» کاری از گروه کشاورزی، به تهیه کنندگی الهام مصطفوی روزهای فرد ساعت 13:30 روی آنتن می رود.

در برنامه «کالای ایرانی» قطعاتی که در داخل کشور ساخته می شود، صرفه جویی های ارزی، دانش تولید و هزینه ها از مباحثی است که  بررسی می شود.

برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه کنندگی الهام مصطفوی، شنبه تا پنج شنبه ساعت 10 شنیده می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید