Iranian Agriculture News Agency

«روزی_یک_کار_نیک_ انجام_دهید» و «نه_به_تصویر_خوراکی»

پیشنهاد اخلاقی کتایون ریاحی در روزهای فشار اقتصادی

شرایط دشوار اقتصادی فعلی بازیگر سریال «یوسف پیامبر(ع)» را واداشت تا با انتشار پستی در اینستاگرام خود از مردم بخواهد از انتشار تصاویر غذاهایشان در این شبکه اجتماعی خودداری کنند.

پیشنهاد اخلاقی کتایون ریاحی در روزهای فشار اقتصادی

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا، در شرایطی که فشار اقتصادی ناشی از افزایش قیمت ارز و تحریمهای خارجی بشدت روی دوش مردم سنگینی می کند و از گوشه و کنار اخبار لاغر شدن سبد غذایی مردم به گوش می رسد، کتایون ریاحی طی درخواستی که به نظر ناظر بر همین معضل و مشکل گرانی است، با تکیه بر مسئله گرسنگی در جهان از کاربران فضای مجازی و اینستاگرام خواست تا تصاویر خوراکی های خود را در این شبکه به اشتراک نگذارند. مطالبه ای که شاید در تامین غذای گرسنگان و خانواده های بی بضاعت تاثیر چندانی نداشته باشد، اما دست کم از بار حسرت آنان می کاهد. ضمن اینکه ظاهرا ریاحی برای جلوگیری از ایجاد بحث های سیاسی، ترجیح داده فشارهای اقتصادی این روزها را در لوای معضل گرسنگی جهانی قرار دهد.

در پست جدید کتایون ریاحی می خوانیم:«دوستان عزیز در همین لحظه که شما تصاویر خوراکی هایتان را میگذارید، عده ای در جهان گرسنه هستند. به جای این کار برای فرهنگ سازی و ترویج کار نیک، تصویر نیکوکاری هایتان را بگذارید».

«روزی_یک_کار_نیک_ انجام_دهید» و «نه_به_تصویر_خوراکی» نیز دو هشتگی هستند که بازیگر فیلم های «شام آخر» و «دعوت» ضمیمه پست خود کرده است.

کتایون ریاحی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید