Iranian Agriculture News Agency

مدیرعامل مدرسه ملی سینما:

با طرح سینما برای زندگی مسئولیت اجتماعی خود را در حوزه سینما ادا می کنیم

با طرح سینما برای زندگی مسئولیت اجتماعی خود را در حوزه سینما ادا می کنیم

مدیرعامل مدرسه ملی سینما با اشاره به برنامه های مدرسه ملی سینما گفت: در مهرماه دوره عالی بازاریابی، بازرگانی و بخش بین الملل را برگزار می کنیم که بسیار مهم است زیرا احساس می کنیم در این حوزه نیازمند نیرورهای جدید و زبده ای هستیم تا در این زمینه تربیت شود و آموزش ببینند.

به گزارش ایانا به نقل از سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری، روح الله حسینی ادامه داد: همایش بین المللی سینما در عصر دیجیتال را با حضور تعدادی از نظریه پردازان و سینماگران داخلی و خارجی درپیش داریم. از دیگر برنامه هایمان طرح سینما برای زندگی است که مسئولیت اجتماعی خود را در حوزه سینما ادا می کنیم . این دوره با حضور کارشناسان حوزه روان شناسی با هدف استفاده از سینما برای ارتقاء سطح زندگی خانواده ها طراحی شده است.

وی در ادامه یادآور شد:  طرح سینما برای زندگی درواقع ادای دین ما از طرف سینما به جامعه است و به نوعی این طرح به مناسبت چهلمین سال شکوهمند انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است. درواقع با این طرح سینما را وارد زندگی خانواده ها در جامعه می کنیم.قصد داریم در چهارمین دهه بر توانمندی های تکنولوژیک سینما بیافزاییم تا نشان دهیم که سینمای ایران تا چه اندازه رشد داشته است.

حسینی با اشاره  به اینکه برنامه های زیادی برای مدرسه ملی سینما تدارک دیده شده است، گفت: دوره مطالعات عالی فیلم  را نیز داریم که به زودی دو میهمان خارجی برای این دوره به ایران می آیند وبرای برگزاری به ما کمک می کنند. دوره تابستانی مدرسه ملی سینما تمام شده است و در روزهای آینده اختتامیه آنرا برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل مدرسه ملی سینما گفت: ارزیابی مان از عملکرد و دستاوردهای مدرسه ملی خوب است زیرا در مسیر اهداف از پیش تعیین شده قرار گرفته ایم. طبیعی است که بحث اصلی ما در مدرسه ملی آموزش و پژوهش است که در این مقوله در کوتاه مدت نمی توان به نتیجه رسید و حتما باید در بازده زمانی زیادی به نتایج مورد نظرمان برسیم. به همین دلیل می توان گفت امروز در مسیر درستی قرار گرفته ایم و به زودی به اهدافمان خواهیم رسید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید