Iranian Agriculture News Agency

«تهران 20» و بررسی آخرین وضعیت بازار دارو در کشور

عباس غزالی امشب مهمان «شب فیروزه ای» می شود

«تهران 20» و بررسی آخرین وضعیت بازار دارو در کشور

«تهران 20» و بررسی آخرین وضعیت بازار دارو در کشور

برنامه «تهران 20» دوشنبه 30 مردادماه به بررسی موضوع آخرین وضعیت بازار دارو در کشور می پردازد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما،  همایون هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی  عضو کمیسیون بهداشت و درمان و کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت با حضور در استودیوی برنامه تهران 20  به بررسی و گفتگو پیرامون موضوع فوق می نشیند.

ارتباط تحریم ها و کمبود داروهای حیاتی در ایران، سوداگری و سودجویی در بازار دارو و درمان، مبارزه جدی با اختلالگران بازار دارو و حمایت از صنعت داروسازی و سرانه مصرف دارو در ایران و ..... محور گفتگوی این برنامه خواهد بود.

برنامه اجتماعی «تهران 20» شنبه، دوشنبه و چهارشنبه شب‌های هر هفته با اجرای محمد دلاوری  و تهیه کنندگی مصطفی پور حامدی روی آنتن می‌رود.

 

عباس غزالی امشب مهمان «شب فیروزه ای» می شود

عباس غزالی بازیگر جوان سینما، تئاتر و تلویزیون به استان همدان سفر می کند و امشب (دوشنبه 30 مردادماه) مهمان برنامه شب فیروزه ای می شود.  

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، این برنامه با اجرای مشترک بهروز تشکر و مازیار عبدی روانه آنتن شبکه پنج و سیمای همدان  می شود.شب فیروزه ای  دارای بخش های مختلفی همچون دعوت از هنرمندان و خوانندگان ، گزارش از مکان های دیدنی و گردشگری استان همدان  میان برنامه، وله و .... است.جنگ شبانه شب فیروزه ای ساعت 21 به تهیه کنندگی غلامرضا حیدری از سیمای همدان و شبکه پنج پخش می شود.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید