Iranian Agriculture News Agency

عکاسان جوان ایرانی در قاب «ایرانیوم»

عکاسان جوان ایرانی در قاب «ایرانیوم»

امروز «ایرانیوم» به مناسبت روز جهانی عکاسی، در بخش اول میزبان مریم کامیاب که یک عکاس خبری-اجتماعی است و به روستاها سفر می‌کند و از سختی‌های مردم محروم عکس می‌گیرد و مونا هوبه فکر عکاس دیگری که علاوه بر عکاسی خبری، اولین بانویی است که به مسابقات جام جهانی اعزام شده است و عکس‌های او از فینال جام جهانی بازتاب‌های فوق العاده‌ای را به همراه داشت، خواهد بود .

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی برنامه،این دو خانم عکاس از مشکلات و شیرینی‌های عکاسی برای خانم ها با افشاری صحبت می‌کنند.

بخش دوم برنامه امروز «ایرانیوم»، گفت‌و گوی دیدنی مجید افشاری با حسن قائدی، عکاس مستند و اجتماعی است که تجربه حضور در جنگ عراق و آمریکا، عراق و سوریه با داعش لبنان را دارد. قائدی در ۶ سال اخیر مستند و عکس‌های خاص و منحصر به فردی را از این وقایع ثبت کرده است. قائدی در زمان فعالیت خود مجروح هم شده و صدماتی را متحمل شده است.

این مجموعه اختصاص به نسل جوان در رده سنی 16 تا 24 سال با علایق و سلیقه‌های گوناگون دارد و هدف این برنامه بر پایه سه رکن اصلی؛ «ایران دوستی»، «مسئولیت‌ها و تهییج اجتماعی» و «امیدبخشی و امید به آینده» است.

مجید افشاری اجرای «ایرانیوم» را بر عهده دارد و محمدرضا رضائیان تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه است.

«ایرانیوم» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید