Iranian Agriculture News Agency

رونمایی از «شاهرگی برای حریم» در شرکت نفت

رونمایی از «شاهرگی برای حریم» در شرکت نفت

 

کتاب «شاهرگی برای حریم»، روایت زندگی شهید حمیدرضا اسداللهی است که امروز صبح در سالن همایش های شرکت پخش فرآورده های نفتی رونمایی شد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی روایت فتح، شاهرگی برای حریم از تازه های انتشارات روایت فتح، در سالن همایش های شرکت پخش فرآورده های نفتی رونمایی شد. در ابتدای این برنامه دکتر فلاح فرمانده بسیج وزارت نفت، ضمن خیر مقدم به خانواده شهید اسداللهی و حاضران برنامه، اقدام انتشارات روایت فتح، مبنی بر پرداختن به زندگی شهدای مدافع حرم و چاپ کتاب با مضامین مربوط به شهدا را، اقدامی شایسته و ارزشمند خواند.

حجت الاسلام اصفهانیان مدیرگروه مطالعات قرآن و حدیث مرکز پژوهشهای مسجد جمکران و دوست شهید اسداللهی نیز در بخشی از این برنامه با بیان اینکه شهید اسداللهی شیفته ی حضور درمیدان به پشتوانه ی تفکر بود، افزود: حمید جوان بلند فکری بود که همواره دوست داشت بداند که چرا سرزمین ایران پس از چند صد سال، اینگونه درگیر جریان تحول شده و از جانب پروردگار، این همه نصرت به ما عطا می شود. 

وی افزود: محل اتکای جوانان در جامعه امروز، قهرمانان غربی شده اند که این از فقر الگو و قهرمان نشات می گیرد. امروزه باید مسیری باز شود تا شهدا نقطه اتکای جوانان شوند و لازمه اش این است که جبهه ی مقاومت شهیدانی که زندگیشان سرشاز از فراز است را پررنگ کند . شهید اسداللهی یکی از همین شهیدانی است که به یقین لحظه به لحظه زندگی اش فراز و درس است.

پدر شهید اسداللهی نیز در این مراسم گفت: حمید از ابتدای زندگی اش راه قرآن را پیش گرفت به حفظ و قرائت قرآن پرداخت .

وی افزود: او هیچ گاه درگیر زندگی مادی نبود و خود را در برابر مشغله های دنیوی رها می دید . او یکی از پیشگامان راهپیمایی اربعین بود همواره خود را وقف این امور می کرد. شهید بدون هیچ گونه تردیدی برای رسیدگی بیشتر به فعالیت های جهادی، از وزارت بهداشت که کارمند رسمی این نهاد بود استعفایش را داد. بعد به جبهه ی سوریه اعزام شد. هدف او جهاد در راه خدا بود که سر آخر به این هدف نائل آمد.

در پایان این برنامه نیز از کتاب شهید حمیدرضا اسداللهی با نام شاهرگی برای حریم با حضور دریالعل مدیر انتشارات روایت فتح، دکتر فلاح فرمانده بسیج وزارت نفت،حجت السلام اصفهانیان و همچنین خانواده شهید رونمایی شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید